۰࣪⭑هَـبــاء .
- 🌊 .
او زخم میزد و من به همه میگفتم :
" در چشمانش معصومیتی بی مثال وجود دارد "
علاقه آدم را احمق میکند ،
شاید هم ناباور .
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
۰࣪⭑هَـبــاء .
رهایش کردم ؛
بی آنکه برای آخرین بار ،
در چشمانش غرق شوم ..
انگار از جنگ برگشتهام ،
تمام تنم خستهست !
من برای داشتنش ،
به اندازه کافی زخم برداشته بودم ..
اما نشد ..
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I