eitaa logo
هادرون (اردکان نوین)
7هزار دنبال‌کننده
64.7هزار عکس
26.1هزار ویدیو
245 فایل
کانال خبری تحلیلی اردکان نوین (هادِرون سابق) بروزترین کانال خبری استان یزد در #ایتا برای درج پیام در کانال به ایدی زیر پیام بدید: @ertebat_ba_haderoon ❌ تبلیغات👇👇👇 @tablighate_haderoon
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴نبویان از روند مذاکرات و مفاد اون انتقاد کرد؛ نتیجه‌اش شد پیگیری قضایی به‌خاطر اظهاراتش و استعفای مدیرکل شبکه خبر. 🔹کاش این پیگیری‌هاتون شامل ظریف و روحانی هم می‌شد. ✍️بهار سعادت 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
ترک‌ کنندگان کربلا هم «اجازه امام» را داشتند. فرق است بین «اجازه امام» و «رضایت امام» 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
این فکت را هیچ وقت فراموش نکنید👇 🔻معاون اجرایی رئیس‌جمهور، جعفر قائم‌پناه: 🔹 قالیباف نقش کلیدی در قانع کردن مقامات ارشد نظامی برای موافقت با تفاهم‌نامه داشت. 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
‌ ‌روایت قلعه‌نویی از مظلومیت ایران در جام‌جهانی 🔹قلعه‌نویی دربارۀ رقابت ایران با اتفاقات بیرون از زمین: ما چالش‌های زیادی به‌ویژه در بیرون از زمین داریم. من سوالی از ۴۷ سرمربی دیگر تیمهای حاضر در جام‌جهانی پرسیدم اما جوابی نگرفتم. ما خیلی دیر وارد مسابقات شدیم و دو هفته‌ای که برای سازگاری نیاز داشتیم، در اختیارمان قرار نگرفت. 🔹رئیس فدراسیون، مدیر تیم ما، مدیر داخلی ما و به ويژه تیم رسانه‌ای ما همراه‌مان نیستند. این رفتارها انسانیت، اخلاق و روح فوتبال را عذاب می‌دهد. این رفتارها شایسته مسابقات بزرگی مثل جام‌جهانی نیست. چطور می‌شود تیمی در جام جهانی شرکت کند اما همه عوامل اجرایی آن تیم غایب باشد؟ 🔹البته از طرف دیگر خوشحالم که با این رفتارها اثبات شد که چطور به مردم و کشور ما لطمه زده‌اند. ما اگر می‌خواستیم میلیاردها دلار هزینه کنیم نمی‌توانستیم حقانیت کشورمان را به دنیا اینگونه ثابت کنیم اما این رفتارها نشان داد که ما چقدر مظلوم هستیم. 🔹امیدوارم دنیا همواره با صلح و آرامش باشد و این رفتارها در جام‌های جهانی بعدی نهادینه نشود. البته من باید از آقای اینفانتیو تشکر کنم چون می‌دانم آنها دارند نهایت تلاش‌شان را می‌کنند که مشکلات ما به حداقل برسد. 🔹گویا اجازه دادند ما برای بازی بعد دو روز زودتر به سیاتل برویم. وقتی این کار را می‌توانند برای بازی سوم انجام دهند چه بهتر بود که در دو بازی اول هم همین رفتار را می‌کردند که عدالت فوتبال برای تیم ایران هم انجام شود. 🔹متأسفانه همۀ فرصت‌ها را از ما گرفتند اما جای امیدواری است که گفتند می‌توانیم برای بازی سوم دو روز زودتر سفر کنیم. به هر حال با تیم ایران عادلانه رفتار نشد./فارس 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
📌پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج به مناسبت ۳۱ خرداد، سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید ✅۳۱ خردادماه، یادآور عروج مردی است که نام او در تاریخ معاصر ایران اسلامی با علم، ایمان، ایثار و مجاهدت گره خورده است؛ شهید والامقام دکتر مصطفی چمران، دانشمند برجسته، استاد فرهیخته، عارف مجاهد و اسوه کم‌نظیر پیوند دانش و تعهد. 🌀این روز، فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ استادان بسیجی و بازخوانی رسالت بزرگ دانشگاهیان متعهد در مسیر اعتلای علمی، فرهنگی و معنوی کشور است. شهید چمران به ما آموخت که علم، آنگاه ارزشمند و ماندگار است که در خدمت حقیقت، عدالت، کرامت انسانی و تعالی جامعه قرار گیرد. او نشان داد که می‌توان در بلندترین قله‌های دانش ایستاد و در عین حال، دل در گرو ارزش‌های الهی و آرمان‌های انسانی داشت. 🔺مشاهده متن کامل پیام👇👇 🔗https://karaj.iau.ir/fa/news/12615 🗓یکشنبه 31 خرداد 1405 🔺 آخرین اخبار و رویدادهای دانشگاه آزاد اسلامی کرج را دنبال کنید 👇 سـایـت | ایـتـا | تلگــرام | آیـگپ | ســروش | اینــستاگرام 📲 @akhbarkiau115 🔷 روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز
اسلام سگِ‌پاچه‌گیر می‌خواهد! شهید نواب صفوی در جواب علامه امینی که به ایشان فرموده بودند: تو استعداد زیادی داری! مبارزه بس است! بیا نجف درس بخوان گفته بودند: اسلام فیلسوف زیاد دارد. فقیه زیاد دارد. مهندس زیاد دارد. الان هم می بینید که بزرگانی هستند که دانش زیادی دارند. اما اسلام سگ پاچه گیر ندارد. ما در اینجا مانده‌ایم که پاچۀ دشمنان اسلام را بگیریم. اجازه بدهید ما اینجا بمانیم! و امام شهید ما فرمودند: مرحوم نواب صفوی برای من خیلی جاذبه داشت و به کلی مرا مجذوب خودش کرد. هرکسی هم که آن وقت در حدود سنین من بود، مجذوب نواب صفوی می‌شد. از بس این آدم پرشور و با اخلاص، پر از صدق و صفا و ضمناً شجاع و صریح و گویا بود. من می توانم بگویم که آنجا به طور جدی به مسائل مبارزاتی و به آنچه که به آن مبارزه سیاسی می‌گوییم علاقه‌مند شدم.» 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
آقای قالیباف کاری که رضایت رهبری در آن نباشد به یاد هر کسی که باشد بی خیر خواهد بود و با این کارها تطهیر نخواهد شد. علی الاصول نظر دیگری داشتم @haderoon
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نیمرو حرفه ای😍😋 مواد لازم: ◗ تخم مرغ ۵ عدد ◗ نمک ، فلفل سیاه ◗ روغن زیتون ۳ قاشق ◗ آب ۲ قاشق ‌ ◗ پارمسان ۱ قاشق ◗ پولبیبر نوک قاشق @haderoon
نه ظریف نه روحانی نه خاتمی نه پزشکیان و نه عراقچی؛ هیچکدوم هرگز نمی‌تونستن مذاکره مستقیم یا غیرمستقیم با آمریکا رو بعد جنگ عادی‌سازی کنن! + اونم فقط یک ماه بعد از ترور رهبرمون + اونم در حالی که حرف ولی فقیه جامعه رو برعکس جلوه دادن + اونم در حالی که خطوط قرمز رهبری رو رد کردن + اونم در حالی که دست انتقام نیروهای مسلح رو بخاطر وعده ترامپ بستن + اونم در حالی که با قراردادی بدتر از برجام امتیاز نقد دادن و وعده نسیه گرفتن! + اونم در حالی که حضرت آقا گفتن نظر من این نیست و خیر دنیوی و اخروی برای شما نداره اگه ظریف و روحانی و پزشکیان حتی قصد این کارها رو می‌کردن، مداح‌ها و منبری‌ها بلایی سرشون می‌آوردن که عبرت تاریخ بشن! ✍از گندم ری نخواهد خورد.... @haderoon
‌ ♨️ نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی نوشت: 🔹شهوت وزارت خارجه برای شروع مذاکره، عجیب است ✍حق ماموریت به دلار در سفرهای خارجه رو ازشون بگیرید نصف شهوت‌شون برای مذاکره از بین میره اگر اعلام کنید هزینه رفت و برگشت و اقامت در هتل های لوکس پنج ستاره و غذاهایی که میل میکنید هم با خودتونه نصف دیگش از بین میره و اگر در ادامه اعلام کنید چیزی رو امضا کنید که باعث خسارت میشه و رهاتون نمیکنیم کلاً مذاکره با امریکا رو "خسارت محض" معرفی خواهند کرد. میگید نه؛ امتحان کنید... 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
وزارت کشور سوئیس اعلام کرد در منطقه بورگن‌اشتوک فضایی «محرمانه و قابل اعتماد» برای گفت‌وگوهای اجرای تفاهم‌نامه میان ایران و آمریکا فراهم کرده است. فعلاً ورود عکاس /خبرنگار ها به این منطقه ممنوع هستش. پ.ن: این یعنی هیچ کس نفهمه وفاقیون چی امضا می کنند ؟! یا اگر لو رفت یا کسی لو داد تهدید به زندان شود؟! 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما همه جان فدای این کشوریم علی الاصول پیرو رهبریم @haderoon