eitaa logo
هادرون (اردکان نوین)
7هزار دنبال‌کننده
64.7هزار عکس
26.1هزار ویدیو
245 فایل
کانال خبری تحلیلی اردکان نوین (هادِرون سابق) بروزترین کانال خبری استان یزد در #ایتا برای درج پیام در کانال به ایدی زیر پیام بدید: @ertebat_ba_haderoon ❌ تبلیغات👇👇👇 @tablighate_haderoon
مشاهده در ایتا
دانلود
اسلام سگِ‌پاچه‌گیر می‌خواهد! شهید نواب صفوی در جواب علامه امینی که به ایشان فرموده بودند: تو استعداد زیادی داری! مبارزه بس است! بیا نجف درس بخوان گفته بودند: اسلام فیلسوف زیاد دارد. فقیه زیاد دارد. مهندس زیاد دارد. الان هم می بینید که بزرگانی هستند که دانش زیادی دارند. اما اسلام سگ پاچه گیر ندارد. ما در اینجا مانده‌ایم که پاچۀ دشمنان اسلام را بگیریم. اجازه بدهید ما اینجا بمانیم! و امام شهید ما فرمودند: مرحوم نواب صفوی برای من خیلی جاذبه داشت و به کلی مرا مجذوب خودش کرد. هرکسی هم که آن وقت در حدود سنین من بود، مجذوب نواب صفوی می‌شد. از بس این آدم پرشور و با اخلاص، پر از صدق و صفا و ضمناً شجاع و صریح و گویا بود. من می توانم بگویم که آنجا به طور جدی به مسائل مبارزاتی و به آنچه که به آن مبارزه سیاسی می‌گوییم علاقه‌مند شدم.» 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
آقای قالیباف کاری که رضایت رهبری در آن نباشد به یاد هر کسی که باشد بی خیر خواهد بود و با این کارها تطهیر نخواهد شد. علی الاصول نظر دیگری داشتم @haderoon
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نیمرو حرفه ای😍😋 مواد لازم: ◗ تخم مرغ ۵ عدد ◗ نمک ، فلفل سیاه ◗ روغن زیتون ۳ قاشق ◗ آب ۲ قاشق ‌ ◗ پارمسان ۱ قاشق ◗ پولبیبر نوک قاشق @haderoon
نه ظریف نه روحانی نه خاتمی نه پزشکیان و نه عراقچی؛ هیچکدوم هرگز نمی‌تونستن مذاکره مستقیم یا غیرمستقیم با آمریکا رو بعد جنگ عادی‌سازی کنن! + اونم فقط یک ماه بعد از ترور رهبرمون + اونم در حالی که حرف ولی فقیه جامعه رو برعکس جلوه دادن + اونم در حالی که خطوط قرمز رهبری رو رد کردن + اونم در حالی که دست انتقام نیروهای مسلح رو بخاطر وعده ترامپ بستن + اونم در حالی که با قراردادی بدتر از برجام امتیاز نقد دادن و وعده نسیه گرفتن! + اونم در حالی که حضرت آقا گفتن نظر من این نیست و خیر دنیوی و اخروی برای شما نداره اگه ظریف و روحانی و پزشکیان حتی قصد این کارها رو می‌کردن، مداح‌ها و منبری‌ها بلایی سرشون می‌آوردن که عبرت تاریخ بشن! ✍از گندم ری نخواهد خورد.... @haderoon
‌ ♨️ نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی نوشت: 🔹شهوت وزارت خارجه برای شروع مذاکره، عجیب است ✍حق ماموریت به دلار در سفرهای خارجه رو ازشون بگیرید نصف شهوت‌شون برای مذاکره از بین میره اگر اعلام کنید هزینه رفت و برگشت و اقامت در هتل های لوکس پنج ستاره و غذاهایی که میل میکنید هم با خودتونه نصف دیگش از بین میره و اگر در ادامه اعلام کنید چیزی رو امضا کنید که باعث خسارت میشه و رهاتون نمیکنیم کلاً مذاکره با امریکا رو "خسارت محض" معرفی خواهند کرد. میگید نه؛ امتحان کنید... 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
وزارت کشور سوئیس اعلام کرد در منطقه بورگن‌اشتوک فضایی «محرمانه و قابل اعتماد» برای گفت‌وگوهای اجرای تفاهم‌نامه میان ایران و آمریکا فراهم کرده است. فعلاً ورود عکاس /خبرنگار ها به این منطقه ممنوع هستش. پ.ن: این یعنی هیچ کس نفهمه وفاقیون چی امضا می کنند ؟! یا اگر لو رفت یا کسی لو داد تهدید به زندان شود؟! 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما همه جان فدای این کشوریم علی الاصول پیرو رهبریم @haderoon
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علی الاصول یعنی چه دکتر خوش چشم 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
انا لله و انا الیه راجعون 🏴
🏴 آیین سنتی شده‌برداری ▫️یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ (ششم محرم الحرام) 🔹 ساعت ۱۷:۰۰ 🔹 مبدأ: منزل محمود محمدی (محمودحسینعلی) 🔹 مسیر: حرکت هیأت تا حسینیه وسط احمدآباد ✅ این مراسم که در دیگر شهرها به کلی فراموش شده، در احمدآباد هر سال با شور وصف ناشدنی برگزار می شود. ▫️از عموم مردم دعوت می شود در این آیین پرشور شرکت فرمایند./کانال مردمی احمد آباد @haderoon
❌صرفاً جهت یادآوری👇👇 امشب سالگرد حمله ناجوانمردانه و تروریستی ارتش ایالات متحده آمریکا به تاسیسات صلح آمیز اتمی نطنز و فردوئه و همچنین امروز آغاز مذاکرات سوئیس هستش 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رئیس سازمان بازرسی کل کشور: افرادی را شناسایی کردیم که در ۱۰ شرکت عضو هیئت مدیره بودند 🔹این افراد آدرس برخی از شرکت‌ها را نمی‌دانستند. 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1