#ایده_های_تینیجری🎀
معدل 20 میخوای بچه درسخون😳😂🍓 ࣪ ⊹ ֶָ
• · · · · · • ⋅ ✤ ⋅ • · · · · · •
- متن کتاب درسی رو کامل بخون 🖇🌿 .
- سوال تشریحی بعد خوندن هر مبحث کار کن🌤🗞 .
- تمرین و فعالیت های کتاب همیشه ازشون همه جوره سوال میاد📙☝️🏻 .
- بارم بندی کن و ببین مباحثی ک سوال زیادی میاد ازشون رو چند بار بخون💜🥺 .
- از کتاب های خلاصه مثل شب امتحان ک فرمول ۲۰ استفاده کن💆🏼♀💓.
- از الان برنامه ریزی کن و هر روز برای درس خوندن چند ساعت وقت بزار📗🗑
﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎
ׁ ៸៸ F𝖺𝗅︎𝗅︎𝗈𑜏 :eitaa.com/halino91👩🏻🎓💗 ಌ ׂׅ ݁
#درسی📔💘
۱۲ ساعت مطالعه درسی:)🧸
𓂃 ִֶָ𓂃 ִֶָ𓂃 ִֶָ★ ִֶָ𓂃 ִֶָ𓂃 ִֶָ𓂃
¹قبل از ۸ صبح بیدار شو.⏱💞
²برنامه ریزی روزانتو روی کاغذ بنویس.🗒🧸
³استفاده از گوشی رو محدود کن.📵❤️🔥
⁴درس هایسختوسنگینرو قبلاز
ناهاربخون.📚🍕
⁵آخر شب عملکرد روزانتو آنالیز کن.📈🪄
﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎
ׁ ៸៸ F𝖺𝗅︎𝗅︎𝗈𑜏 :eitaa.com/halino91👩🏻🎓💗 ಌ ׂׅ ݁
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#درسی 🌨
چجوری موقع درس خوندن تمرکز داشته باشیم😌🎀
﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎
ׁ ៸៸ F𝖺𝗅︎𝗅︎𝗈𑜏 :eitaa.com/halino91👩🏻🎓💗 ಌ ׂׅ ݁
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#ولاگ💘
بریم دانشگاه تهران👩🏼🎓
﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎
ׁ ៸៸ F𝖺𝗅︎𝗅︎𝗈𑜏 :eitaa.com/halino91👩🏻🎓💗 ಌ ׂׅ ݁
#درسی🧸
#ایده_های_تینیجری 🎀
#برنامه_ریزی👾
- هـر درسو کی بخونیم💕🤫 ؟!
﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎
🧃 • 6تا10صبح : هرچیبخونییادتمیمونه.
[ درسایی که ازشون متنفری رو بخون ]
🖇 • 10تا12ظهر : هرچیبخونییادمیگیری.
[ درسایی که فک میکنی خوندشون نتیجه نمیده ]
📮 • 12تا3ظهر : ذهنت خوابه.
[ یه روتین عمومی این تایم بخون ]
🌦 • 3تا6عصر : مغزت بمبه.
[ درسایی که دوسشون داری یا ازت انرژی نمیگیرن ]
💘 • 6تا9شب : شارژ مغزت تموم شده.
[ آسون درس رو بخون و بعدش بخواب ]
﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎
ׁ ៸៸ F𝖺𝗅︎𝗅︎𝗈𑜏 :eitaa.com/halino91👩🏻🎓💗 ಌ ׂׅ ݁