اَه چرا این ایتا نه قابلیت ری اکشن داره نه استوری چقدر مسخره س😑
فک کنم سازنده ایتا گوشیش نوکیاس😔✨
از اونجایی که کلاس ششم سال فوق العاده مهمی هست و امتحاناش نهاییه.
و از همه مهم تر ریاضی سخت و خیلییی مهمی داره.🔍📔
براتوون یه چنل آوردم که اگه کلاس ششمی هستید یا در اطرافتون کلاس ششمی میشناسید و دنبال یک تدریس خوب و کوتاه و از همه مهم تر رایگان
هستید.🧸💸
بهتون پیشنهاد میکنم حتمااا یه سر به چنل باشگاه ریاضی ششم که در آپارات هست بزنید✅🪄
𓂃 ִֶָ𓂃 ִֶָ𓂃 ִֶָ★ ִֶָ𓂃 ִֶָ𓂃 ִֶָ𓂃
https://www.aparat.com/v/mqrau11
halino:)🇮🇷🇵🇸
از اونجایی که کلاس ششم سال فوق العاده مهمی هست و امتحاناش نهاییه. و از همه مهم تر ریاضی سخت و خیلییی
پ.ن: بچه ها چنل برای معلم پارسال من هست و خیلیییی ریاضی رو خوب تدریس میکنن🥲❤️
حتمااا حمایت کنید:)💘
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
بیاید اسمتون رو به انگلیسی برام بفرستید
بگم چه وایبی دارید :")🐈🌟
[اگه دوست داشتید این پیام رو هم فور کنید]
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#ولاگ📷🍃
﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎
ׁ ៸៸ F𝖺𝗅︎𝗅︎𝗈𑜏 :eitaa.com/halino91👩🏻🎓💗 ಌ ׂׅ ݁
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#فان🦦
من دوستام خیلی باهوشیم،هرسوالی رو جواب میدیم. خودش و دوستاش:😁💔
﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎﹎
ׁ ៸៸ F𝖺𝗅︎𝗅︎𝗈𑜏 :eitaa.com/halino91👩🏻🎓💗 ಌ ׂׅ ݁