ما
بی تو
در کشاکش ِ هستی بریده ایم
اربابِ مهربان و خطاپوشِ ما
بیا.... 🍃
#سلام_یا_مهدی
#یا_مهدی
🕊️|@ham_kalam
35.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واقعا همینه .....
تا دیر نشده قدرشو بدون 😔
🕊️|@ham_kalam
هَم کَلام🕊️
باید حساسیت زدایی کنیم ،یعنی چیزایی که روش حساس هستن رو به حداقل برسونیم تا آرامش بگیرن 🍃🕊️
خوب قرار بود بگیم چجوری باید حساسیت زدایی و اعتماد سازی کنی رفیق 🌱
ببین اگه بخوای کسی روی کاری حساس نباشه ،اول خودت نباید حساسیت نشون بدی😉
حالا چطوری؟!
🤍چند تا پیشنهاد برات دارم :
اینا پیشنهاد خود نوجوون هایی بوده که طی چند سال ازشون نظر سنجی شده ،اگه شما هم نظر جدیدی دارین برام بنویسین