eitaa logo
هَم کَلام🕊️
5.3هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
3.6هزار ویدیو
12 فایل
با من هَم کَلام شو تو دردات رو بگو من روش مَرهَم میذارم😌❤️‍🩹 اینجا پاتوق نوجوونای باانگیزس👊🏻 جون دلم؟ https://6w9.ir/Harf_11051828 @fatemeh_tajeryan تبلیغاتمون👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/1390674976C250716ebab کپی؟⑤صلوات براظهوراقا
مشاهده در ایتا
دانلود
السّلامُ عَلَیکَ یا عَینَ الحَیاة سلام آقا جانم 🥺 🕊️|@ham_kalam
سلام‍🐻 دوستِ‍🍄 قشنگم‍✨ 🕊️|@ham_kalam
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕تکنیک های درس خواندن که باعث میشه پیشرفت کنی ! ♨️بیا تو ۲۰ ثانیه یادت بدم چجوری !! 🕊️|@ham_kalam
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی میخوام یه مطلبی رو حفظ کنم: 😂😂عجب ایده ای😅🤣 🕊️|@ham_kalam
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌جعبه پچ پچ ما صدای( من ضعیف) را پچ پچ می نامیم. صدایی که همیشه در گوش ما وزوز می‌کند؛ ❌من خوب نیستم ❌من هیچ وقت پیشرفت نمی کنم ❌همه از من بهتر هستند ❌همه کارهایشان را بهتر از من انجام می‌دهند این پچ پچ ها اعتماد به نفس شما را از بین میبرد 🕊️|@ham_kalam
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
لحظه‌ای که خطبه خوانده می‌شد گفت :«فرزانه دعا کن ,از خدا بخواه دعایی که من دارم مستجاب بشه، نگاهی به چهره حمید انداختم. نمیدانستم دعایش چیست؟! دوست داشتم بدانم در چنین لحظه‌ای به چه دعایی فکر می‌کند ؟از ته دل خواستم هر چیزی که از خدا می‌خواهد اگر به خیر و صلاح است همانطور بشود. لحظه عقد این بار تا بله را گفتم اذان مغرب شد حمید خندید دست من را گرفت و گفت:« دیدی حکمت داشته قسمت این بوده تو بله‌ها رو به من موقع اذان بگی!» دوران شیرینِ نامزدیِ ما به روزهای سرد‍ِ پاییز و زمستان خورده بود. لحظاتِ دلنشینی بود تنها اشکالش این بود که روزها خیلی کوتاه بود. سرمایِ هوا هم باعث می‌شد بیشتر خانه باشیم تا اینکه بخواهیم بیرون برویم‌. یک بار به حمید گفتم می دونی آرزوی دوره نامزدی من چیه؟! گفت:« بگو ببینم کنجکاو شدم بشنوم »گفتم :«اولین آرزوم اینه که از دانشگاه تا خونه قدم بزنیم و با هم باشیم. دومیشم اینه که تا بالای کوه میلدار بریم من اون موقع که کوچکتر بودم با داییم تا پای کوه رفتم ولی نشد بالا بریم» حمید گفت خوشم میاد آدم قانعی هستی آرزوهای ساده‌ای داری چَشم به روی چِشَم!! اولین باری که به من زنگ زد ۵۷ دقیقه با هم حرف زدیم. پشتِ گوشی شنیدم که برادرش اذیتش می‌کرد و به شوخی می‌گفت:« حمید تو دیگه خیلی زن ذلیلی آبرو برای ما نذاشتی!!» حمید گفت:«من زن ذلیل نیستم !من زن شَهیدم !من ذلت زده نیستم!می‌گفت:« مرد باید نوکر زن و بچه‌اش باشه» 🕊️|@ham_kalam
بَرگَرد درمانِ دلِ شکستهِ ی ما ....🥺 🕊️|@ham_kalam
سلام سلام 😍😍 این تویی که انتخاب می کنی یه روز عالی و شاد داشته باشی یا یه روز کسل و افسرده .... انتخاب تو کدومه رفیق؟!🙃 🕊️|@ham_kalam