eitaa logo
حامد محمدجانی
118 دنبال‌کننده
304 عکس
16 ویدیو
90 فایل
اطلاع رسانی؛ جزوات؛ منابع و اسناد؛ اسلاید و صوت دروس و سخنرانی‌ها و یادداشت‌ها...
مشاهده در ایتا
دانلود
فقه ۲، لمعه، ج ۳ کفارات.mp3
8.19M
🔵 نام درس: ❇️ مدرس : استاد محمدجانی ⚛ سال تحصیلی : ۱۴۰۱_۱۴۰۰ 🔷 🔻🔻 مباحث جلسه 🔹موارد اختلافی کفارات 🔸 تطبیق عبارت 📅 ۱۶ آبان 📋تمرین: پاسخ دادن به سوال طرح شده یا خلاصه نویسی درس که تاساعت۸ شب به آدرس ذیل ارسال شود. @hamed_mohamadjani
فقه ۲، مکاسب محرمه، ص ۱۴۳.mp3
8.59M
🔵 نام درس: ۲ ❇️ مدرس : استاد ⚛ سال تحصیلی : ۱۴۰۱_۱۴۰۰ 🔻🔻 مباحث جلسه 🔸 تکسب به محرمات و مکروهات و مستحبات 🔸 اشکال و جواب در عبادات نیابی 🔸 تطبیق عبارت 📅 ۱۶ آبان 📋تمرین: پاسخ دادن به سوال طرح شده یا خلاصه نویسی درس که تاساعت۸ شب به آدرس ذیل ارسال شود. @hamed_mohamadjani
فقه ۲، لمعه، ج ۴ کفارات.mp3
6.41M
🔵 نام درس: ❇️ مدرس : استاد محمدجانی ⚛ سال تحصیلی : ۱۴۰۱_۱۴۰۰ 🔷 🔻🔻 مباحث جلسه 🔹موارد اختلافی کفارات 🔸 تطبیق عبارت 📅 17 آبان 📋تمرین: پاسخ دادن به سوال طرح شده یا خلاصه نویسی درس که تاساعت۸ شب به آدرس ذیل ارسال شود. @hamed_mohamadjani
فقه ۲، مکاسب محرمه، ص ۱۴۵.mp3
7.48M
🔵 نام درس: ۲ ❇️ مدرس : استاد ⚛ سال تحصیلی : ۱۴۰۱_۱۴۰۰ 🔻🔻 مباحث جلسه 🔸 جواب اشکال در عبادات نیابی 🔸 جواز استئجار بر عبادات میت 🔸 تطبیق عبارت 📅 ۱۷ آبان 📋تمرین: پاسخ دادن به سوال طرح شده یا خلاصه نویسی درس که تاساعت۸ شب به آدرس ذیل ارسال شود. @hamed_mohamadjani
فقه ۲، لمعه، ج ۵ کفارات.mp3
8.42M
🔵 نام درس: ❇️ مدرس : استاد محمدجانی ⚛ سال تحصیلی : ۱۴۰۱_۱۴۰۰ 🔷 🔻🔻 مباحث جلسه 🔹موارد اختلافی کفارات 🔸 شرایط عتق 🔸 تطبیق عبارت 📅 شنبه ۱۸ آبان 📋تمرین: پاسخ دادن به سوال طرح شده یا خلاصه نویسی درس که تاساعت۸ شب به آدرس ذیل ارسال شود. @hamed_mohamadjani
فقه ۲، مکاسب محرمه، ص ۱۴۷.mp3
9.97M
🔵 نام درس: ۲ ❇️ مدرس : استاد ⚛ سال تحصیلی : ۱۴۰۱_۱۴۰۰ 🔻🔻 مباحث جلسه 🔸 استئجار بر اذان 🔸 جواز استئجار بر عبادات میت 🔸 تطبیق عبارت 📅 شنبه ۱۸ آبان 📋تمرین: پاسخ دادن به سوال طرح شده یا خلاصه نویسی درس که تاساعت۸ شب به آدرس ذیل ارسال شود. @hamed_mohamadjani
فقه ۲، مکاسب محرمه، ص ۱۵۰.mp3
11.89M
🔵 نام درس: ۲ ❇️ مدرس : استاد ⚛ سال تحصیلی : ۱۴۰۱_۱۴۰۰ 🔻🔻 مباحث جلسه 🔸 صفحه۱۵۰ 🔸 تطبیق عبارت 📅 ۱۹ آبان 📋تمرین: پاسخ دادن به سوال طرح شده یا خلاصه نویسی درس که تاساعت۸ شب به آدرس ذیل ارسال شود. @hamed_mohamadjani
جذب طلاب در مرکز ملی پاسخگویی دفتر تبلیغات اسلامی از طلاب برادر و خواهر مستعد و توانمند، جهت جذب و بکارگیری در مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی دعوت به همکاری می‌نماید. بر این اساس طلاب واجد شرایط سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه زیر فرم پذیرش را تکمیل نمایند. ثبت‌نام : pasokhgoo.ir/hamkari برادران و خواهران طلبه پس از جذب در یکی از گروه‌های تخصصی علوم اسلامی: قرآن و حدیث، فقه، اخلاق، کلام و اعتقادات، تاریخ و سیره و مشاوره به عنوان کارشناس پاسخگویی این مرکز در یکی از بخش‌های تلفنی، مکتوب، فضای سایبری و بخش رسانه مشغول به کار خواهند شد. ------------ 🇮🇷 كانال حوزه‌های علميه 📡 @Howzehaa http://eitaa.com/joinchat/2146435072Ccfc2d26e89
نشست هم اندیشی اساتید ✅با موضوع (انگیزه و کارایی در رشته های تخصصی) دبیر جلسه: حجت الاسلام مرتضی پیروجعفری ارائه‌دهنده: حجت الاسلام والمسلمین مجتبی الهی 📆 پنجشنبه؛ 11 آذرماه؛ ⏰ساعت ۱۲ ظهر 🕌مکان: ساختمان شماره ۲ مدرسه امام خمینی (ره) خیابان شهید شوشتری، شوشتری۴، شاهی۲،رئوف۴ •┈┈•••🔆•••┈┈• 🌐معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: 📚 https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f 🔎 @howzehpajohesh
1⃣ برش هایی از مطلب فوق در آینده ما بیشتر از حال حاضر از نجف خواهیم شنید چون قرائت نجف، رقیب قرائت قم است. به اضافه که جریان روشنفکری به این نتیجه رسیده که آلترناتیو نظریه جمهوری اسلامی در میان محافل روشنفکری ظهور نمی­کند بلکه در محافل حوزوی ظهور خواهد کرد و احتمال اینکه تفسیر نجف این آلترناتیو را تدارک کند و این تفسیر به عنوان روایت بدیل بیاید زیاد است.
2⃣ مدرسه سیستانی این مدرسه عطف به مدرسه خویی، نگاه سلبی به دولت فقیه یا حکومت مشروعه در عصر غیبت دارد. در تقریرات آقای ربانی، از درس خارجِ اجتهاد و تقلید آقای سیستانی، مفصل این موضوع از منظر آقای سیستانی بحث می­شود. اما آقای سیستانی فراتر از آنچه مدرسه خویی دارد، در وجه ایجابی، بیشتر به تدبیر دولت فکر می­کند و تا جایی که در توانش هست، به تعبیر آقای سید جواد شهرستانی، در امر حسبه اتساع می­دهد، اما تا به مرز حکومت می­رسد، دایره امور حسبه را می­‌بندد. آقای سیستانی فراتر از آنچه مدرسه خویی دارد، در وجه ایجابی، بیشتر به تدبیر دولت فکر می­کند و تا جایی که در توانش هست، به تعبیر آقای سید جواد شهرستانی، در امر حسبه اتساع می­دهد، اما تا به مرز حکومت می­رسد، دایره امور حسبه را می­‌بندد. سیستانی از طریق شیخ حسین حلی به نائینی وصل می­شود و نائینی را در دوره جدید بازسازی می­کند و همان احترام گذاشتن به اراده آزاد انسان­ها، در حوزه غیر منصوصات مورد توجه ایشان است و تأسیس دولت و امر حکومت و حکمرانی را حواله به جمهور مسلمانان می­دهد. البته تفاوت سیستانی با نائینی این است که نائینی اقلیت­های مذهبی و زنان را در نظریه­‌اش ندارد و توضیح نمی دهد. اما سیستانی این خلاءها را در عراق جدید پُر کرده و این نشان می­دهد اندیشه ایشان گامی فراتر از نائینی رفته است، ضمن اینکه با استادش یعنی آقای خویی، تفاوت­های عمده دارد. به تعبیر آقای شهرستانی، سیستانی در میانه خویی و امام قرار دارد!