هدایت شده از نیمو :>
☆-اگه یک کتاب بودی: سم هستم بفرمایید
☆-اگه یک نوشیدنی بودی: نوشابه
☆-اگه یک کشور بودی: ایتالیا
☆-اگه یک ایموجی بودی: 😂
☆-اگه یک جمله بودی: من از همهچی بدم میاد ولی عاشق همهچیزم
☆-اگه یک اسم بودی: نیمو
☆-اگه یک گل بودی: ژیپسوفیلیا
☆-اگه یک جرم اسمانی بودی: خب نمیدونم
☆-اگه یک روز بودی: روزِ جهانیِ خر (بخدا داریم)
☆-اگه یک قدرت بودی: اینکه هرچی بخوام بتونم بدست بیارم
دوست داشتید فوروارد کنید و انجام بدید☆:)
هدایت شده از کتابخونهیموقرمز؛
😭😭😭چرا انقدر چنل خودت و دونا و گلوریا و نوا کلی از همسایه هاتون خوبن اخهههههه
★
نمیدونم چرا انقد خوبن والا😭😭😭😭
منم موندم بهشون چرا انقد خوبن؟؟ 😭😭
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
به ولله داریم😭😭
منظورم این نیستتت
چرا این روز و برای خودت گذاشتی اخههه؟😂😭
هدایت شده از کتابخونهیموقرمز؛
https://eitaa.com/28093745/13391
توی این حین که گلوریا هستشو دونا دیر کردههه(تسنینپیپی) بیاید ناشناس گلوریا رو هم ایگنور نکنیم
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
https://eitaa.com/28093745/13391 توی این حین که گلوریا هستشو دونا دیر کردههه(تسنینپیپی) بیاید ناشناس
وای نمیدونم واقعا دونا چرا نیست😭
وایییی مرسی لیونننن یددینینبتب :>>>>>>>❤️