مآهِ استیجــــ🌙
بچه ها ... میخوام برم ، کلا از چنل برم میخوام ازتون یه یادگاری داشته باشم بیاین پیوی یه جمله که
اولین نفر ✨🌊
حتما ببینید و بخونید 🥲
مآهِ استیجــــ🌙
بچه ها ... میخوام برم ، کلا از چنل برم میخوام ازتون یه یادگاری داشته باشم بیاین پیوی یه جمله که
هرچی میگذره بیشتر مطمئن میشم برم ..
یعنی حتی از ۳۰ نفر فقط یه نفر باید بیاد پیویم ؟
بچه ها یه چیز دیگه اگه تا الان کم فعالیت کردم ، ببخشید 🥲
ولی اینو بدونید هرچی بیشتر بهم انگیزه بدید زودتر میام پیشتون ، شایدم نرم
ولی اینو بدونید که همهی سختی های من تا ۲۹ خرداده بعد از اون من پر قدرت تر ادامه میدم و دیگه میتونم همیشه براتون فعالیت کنم🎀✨
مرسی که هستین 🥲✨
مآهِ استیجــــ🌙
بچه ها یه چیز دیگه اگه تا الان کم فعالیت کردم ، ببخشید 🥲 ولی اینو بدونید هرچی بیشتر بهم انگیزه بدید
و اینکه یه چیز دیگه که امکان داره ناراحت بشید ولی ... خب باید بگم اینو
اگه بعد از ۲۹ و ۳۰ خرداد من نبودم بدونید که یه بلایی به سر خودم آوردم اگه قبول نشم :)))