بچه ها یه چیز دیگه اگه تا الان کم فعالیت کردم ، ببخشید 🥲
ولی اینو بدونید هرچی بیشتر بهم انگیزه بدید زودتر میام پیشتون ، شایدم نرم
ولی اینو بدونید که همهی سختی های من تا ۲۹ خرداده بعد از اون من پر قدرت تر ادامه میدم و دیگه میتونم همیشه براتون فعالیت کنم🎀✨
مرسی که هستین 🥲✨
مآهِ استیجــــ🌙
بچه ها یه چیز دیگه اگه تا الان کم فعالیت کردم ، ببخشید 🥲 ولی اینو بدونید هرچی بیشتر بهم انگیزه بدید
و اینکه یه چیز دیگه که امکان داره ناراحت بشید ولی ... خب باید بگم اینو
اگه بعد از ۲۹ و ۳۰ خرداد من نبودم بدونید که یه بلایی به سر خودم آوردم اگه قبول نشم :)))