هیچی بدتر از ناتوانیِ نیست. ناتوانی تویِ تغییر شرایط. توی کمک کردن. توی محافظت کردن. توی حال خوب کردن.
جدی من بینِ -ممکنه روزای اخر باشه، لذت ببر- و -بلخره شرایط خوب میشه، برای اینده تلاش کن- موندم.
انقدر با خودم حرف دارم که ساعت ها ژورنال نوشتن هم برای گفتنشون کافی نیست.
هدایت شده از نانازیِکیوت
خدایا لطفا مارو با عزیزامون امتحان نکن :)
خدایا میشه لطفا اپشنِ صبح زود بیدار شدن و خوابالو نبودن رو بهم اضافه کنی؟
لطفا یاد بگیرید فرق اروم و ساکت بودن با مغرور یا ناراحت بودن رو متوجه بشید.