بله که بهترین رفیق آدما اولا خدا ، دوما خانواده ، و سوم مابقی رفیقا هستن
بنده ی شخصه ب رفیقم گفتم اول خدا بعد ائمه و شهدا بعدا خانواده و سوم تو ♥️✌️🏻
..
و ایشون هم قبول کردن و دو طرف قضیه به همین منوال هست
در همه چی ، در بحث رفیق ، خانواده ش ، درس خوندن که با چ تکنیک درس بخونی ، از چ راهی بری زودتر برسی ب مقصد ، با چ هدفی اصلا ...
سر جدول همه مباحث انتخاب بهترین راه و رسیدن به بهترین مقصد هست ❤️🩹✌️🏻
وَيَوْمَ يَعَضُّ الظَّالِمُ عَلَىٰ
يَدَيْهِ يَقُولُ يَا لَيْتَنِي
اتَّخَذْتُ مَعَ الرَّسُولِ سَبِيلًا♥️
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
وَيَوْمَ يَعَضُّ الظَّالِمُ عَلَىٰ يَدَيْهِ يَقُولُ يَا لَيْتَنِي اتَّخَذْتُ مَعَ الرَّسُولِ سَبِي
خداوند متعال میفرماید:
ای وای بر من! کاش فلانی را به عنوان دوست بر نمیگزیدم پس باید با دقت دوستان خود را گزینش و سنجیده عمل کنیم و خود نیز بکوشیم دوستان خوبی برای دوستانمان باشیم که یکدیگر را به سعادت و جاودانگی برسانیم💔🌿📚