بنده ی شخصه ب رفیقم گفتم اول خدا بعد ائمه و شهدا بعدا خانواده و سوم تو ♥️✌️🏻
..
و ایشون هم قبول کردن و دو طرف قضیه به همین منوال هست
در همه چی ، در بحث رفیق ، خانواده ش ، درس خوندن که با چ تکنیک درس بخونی ، از چ راهی بری زودتر برسی ب مقصد ، با چ هدفی اصلا ...
سر جدول همه مباحث انتخاب بهترین راه و رسیدن به بهترین مقصد هست ❤️🩹✌️🏻
وَيَوْمَ يَعَضُّ الظَّالِمُ عَلَىٰ
يَدَيْهِ يَقُولُ يَا لَيْتَنِي
اتَّخَذْتُ مَعَ الرَّسُولِ سَبِيلًا♥️
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
وَيَوْمَ يَعَضُّ الظَّالِمُ عَلَىٰ يَدَيْهِ يَقُولُ يَا لَيْتَنِي اتَّخَذْتُ مَعَ الرَّسُولِ سَبِي
خداوند متعال میفرماید:
ای وای بر من! کاش فلانی را به عنوان دوست بر نمیگزیدم پس باید با دقت دوستان خود را گزینش و سنجیده عمل کنیم و خود نیز بکوشیم دوستان خوبی برای دوستانمان باشیم که یکدیگر را به سعادت و جاودانگی برسانیم💔🌿📚
إنَّما یُحِبُّکَ مَنْ لا یَتَمَلََّقُکَ،
وَیُثْنيِ عَلَیْکَ مَنْ لا یُسْمِعُکَ💛🔓
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
إنَّما یُحِبُّکَ مَنْ لا یَتَمَلََّقُکَ، وَیُثْنيِ عَلَیْکَ مَنْ لا یُسْمِعُکَ💛🔓
دوستدار حقیقی تو کسی است که از تو چاپلوسی نمیکند و ستایشگر واقعی تو آن کسی است که تو را از [ستایشهایش دربارۀ تو] باخبر نمیکند 💛🌹
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
حاج قاسم راجب شهید کاظمی میگه: ❤️🩹
جانم بود و جان احمد . هیچ وقت نفهمیدم احمد من را بیشتر دوست دارد یا من او را. از هر چیزی، اگر دوتا داشتم، دوست داشتم یکی اش را ببخشم به احمد حتی اگر آن چیز کلیه بود. مثلا نگاهش که می کردم تمام دلتنگی هایم یادم می رفت. باکری، همت، خرازی و زین الدین را در چهره اش می دیدم🥺💞