🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
و پایان یک سال دلتنگی ...💔✨
11.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و پایان یک سال دلتنگی...✨💔
#مشهد
#اربعین
.
.
-𝐉𝗼𝗶𝗻 𝐈𝗻↬@haningraph
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
اینم لینک ناشناس جهت راحتی شما((: ✨ https://daigo.ir/secret/41277671151
پیامای همه تون خوندم ..
هم پی وی ، هم ناشناس انشاءالله حاجت روا باشید 🌱
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
بستنی باشهه😅😂
با این که چای خورده بودیم ولی یه پیرمرد مهربونی اومد گفت که بفرمایید اینم چای؛
گفتیم ما خوردیم که..
میگه بخورید نوش جونتون نذریه🥺☕️
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
با این که چای خورده بودیم ولی یه پیرمرد مهربونی اومد گفت که بفرمایید اینم چای؛ گفتیم ما خوردیم که..
شربت آبلیمو تو این هوای خنک بدجور میچسبه☺️🌸✨
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
گوشیمو بزنم شارژ عصر براتون محتوا بزارم 😉✨
سلامعلیکم 😍
فول شارژ اومدم بریم بگردیم ☺️🌱