🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
بستنی باشهه😅😂
با این که چای خورده بودیم ولی یه پیرمرد مهربونی اومد گفت که بفرمایید اینم چای؛
گفتیم ما خوردیم که..
میگه بخورید نوش جونتون نذریه🥺☕️
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
با این که چای خورده بودیم ولی یه پیرمرد مهربونی اومد گفت که بفرمایید اینم چای؛ گفتیم ما خوردیم که..
شربت آبلیمو تو این هوای خنک بدجور میچسبه☺️🌸✨
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
گوشیمو بزنم شارژ عصر براتون محتوا بزارم 😉✨
سلامعلیکم 😍
فول شارژ اومدم بریم بگردیم ☺️🌱
رواق حضرت معصومه علیه السلام.
دعاگوی همه بچه های ایتا اللخصوص مجموعه های گرافیکی حنیف گراف،حنینگراف،آلوژن،تبلیژون و رسانه مبارز..
🌸✨
هدایت شده از اولترا گرافیک|Oltra Graphic
18.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نائب الزیاره شما بودیم امروز🧢✨
علی الخصوص بچه ها و ادمین کانال های آلوژن،حنیف گراف،حنین گراف،حروف نگار،رحاج راقم،استودیو ماهین ، اولترا گرافیک(بچه های خودمون😂👨🦯) و...
@oltra_graphic & @Alogen
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
نائب الزیاره شما بودیم امروز🧢✨ علی الخصوص بچه ها و ادمین کانال های آلوژن،حنیف گراف،حنین گراف،حروف ن
ممنون از شما همکار عزیز در مجموعه گرافیکی اولترا گرافیک ✨🌸🌱 قبول باشه