🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
"بعضی وقتها بهتره هیچکس رو در جریان نذاری، چون هیچکس نمیفهمه🌼♥️" . «ظهرتبخیر» . . .
نا امید نشو ،
اغلب اوقات کلید آخره که …🗝️
.
.
.
-𝐉𝗼𝗶𝗻 𝐈𝗻↬@haningraph