خب خب ،
اینا رو داشته باشید ...
مجموعهصوتهایحضرتآقا(آسیدمجتبیخامنهای❤️)
یه نسخه دیگه از صوت های حضرت آقا، اینجا بارگزاری نشد بله فرستادم 🌿
https://ble.ir/haningraph/1901987286213283412/1776358088237
سلام سلام خدمت همگی ... چ خبرا ، امروز پست گذاری نداریم ..
.
.
https://abzarek.ir/service-p/msg/3547087
یکم صبر داشته باشید بعداً بزنید تو سر و کله همدیگه 👨🦯
راجب شرایط امروز و میگم
اقا گوش کنید
کلا الان یه بحثه اگه تنگه باز شده باشه و صحت داشته باشه الان همه چی سر جاشه اینقد هولنکنید
توی اتش بس دو هفته ای گفته بودیمخب شما شروط اتش بس رو اجرا کنید ماهم اجرا میکنید اون اول هم قرار بود تنگه رو وا کنیم برای ۲ هفته خب؟
چون حزب الله روداشتند میزدن ما بستیمش الان اتش بس شد برای لبنان ماهم تنگه رو باز کردیم این جز شروط بود اگه یادتون باشه برای ۲ هفته اتش بس گفتن برای حسن نیت این کار رو میکنیم.
خب الان چتونه دیگه هی میزنید تو سر همدیگه همدیگه رو فوش میدین یکم فکر کنید تورو قرآن👨🦯
برید توئیت ها اخبار های هفته ها قبل که اساتید رفتن برای مذاکره رو چک کنید تطبیق بدید گفتن چون اسرائیل داره لبنان رو میزنه و این جز تعهدات مذاکره وشروط بوده انجام ندادین شما
ماهم جز شروطمون که بازکردن تنگه برای ۲ هفته بوده بوده رو عملی نمیکنیم تا شما با لبنان اتش بس کنید
حالا که اتش بس کردن ایناهم برای یه مدت بازش کردن دیگه تویهمین متن ۲ بار توضیحدادم اصلا همچین چیز عجیب و سخت وغیر قابل فهم نیست...👨🦯