یه نسخه دیگه از صوت های حضرت آقا، اینجا بارگزاری نشد بله فرستادم 🌿
https://ble.ir/haningraph/1901987286213283412/1776358088237
سلام سلام خدمت همگی ... چ خبرا ، امروز پست گذاری نداریم ..
.
.
https://abzarek.ir/service-p/msg/3547087
یکم صبر داشته باشید بعداً بزنید تو سر و کله همدیگه 👨🦯
راجب شرایط امروز و میگم
اقا گوش کنید
کلا الان یه بحثه اگه تنگه باز شده باشه و صحت داشته باشه الان همه چی سر جاشه اینقد هولنکنید
توی اتش بس دو هفته ای گفته بودیمخب شما شروط اتش بس رو اجرا کنید ماهم اجرا میکنید اون اول هم قرار بود تنگه رو وا کنیم برای ۲ هفته خب؟
چون حزب الله روداشتند میزدن ما بستیمش الان اتش بس شد برای لبنان ماهم تنگه رو باز کردیم این جز شروط بود اگه یادتون باشه برای ۲ هفته اتش بس گفتن برای حسن نیت این کار رو میکنیم.
خب الان چتونه دیگه هی میزنید تو سر همدیگه همدیگه رو فوش میدین یکم فکر کنید تورو قرآن👨🦯
برید توئیت ها اخبار های هفته ها قبل که اساتید رفتن برای مذاکره رو چک کنید تطبیق بدید گفتن چون اسرائیل داره لبنان رو میزنه و این جز تعهدات مذاکره وشروط بوده انجام ندادین شما
ماهم جز شروطمون که بازکردن تنگه برای ۲ هفته بوده بوده رو عملی نمیکنیم تا شما با لبنان اتش بس کنید
حالا که اتش بس کردن ایناهم برای یه مدت بازش کردن دیگه تویهمین متن ۲ بار توضیحدادم اصلا همچین چیز عجیب و سخت وغیر قابل فهم نیست...👨🦯
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
اقا گوش کنید کلا الان یه بحثه اگه تنگه باز شده باشه و صحت داشته باشه الان همه چی سر جاشه اینقد هولن
بعدشم گیریمگیریم گیریم حرف من غلطه اوکی؟اصلا بگیریم همینجوری آزادانه بازش کرده
شما یکم صبرکنید ببینید در ازاش چی گرفته شده چی داده شده اصلا چه اتفاقی افتاده چه پروسه ای طی شده
عراقچی و افرادی که همراهن باهاش بلاخره از خودشون حرف درنمیارن که میاناینور ببینن چی به چیه با بقیه حرف میزنن با مسئولین رده بالای نظامی رهبری و ...
جمع بندی رو تحویل میدن
نمیرناز خودشون داستان دربیارن که عزیزان من اینقد فوششون ندید بفهمید اول داستان چیه
کانالایی که سر جو حرف میزنن همترک کنید مطمئن باشید این کانالا نه توی کاری هستن نه داخل هیئت مذاکره کننده ان نه داخل فضای نظامی ان چارنفر نشستن پای گوشی عصبانی میشن از یه چیزی میان مینویسن خوشحال میشن هممینویسن یکم شماها صبر کنید اصل قضیه متوجه بشین چیه منم نمیدونم چیه فقط بالاتر یه احتمال دادم...
بعدشم بحث دیگه من اصلا یه قضیه ی دیگه اس اعصاب روانتون رو با نشستن پای تحلیل های سر جو الکی و مزخرف به باد ندید پای اخبار زیاد از حد نشینید شما وظیفتونو بشناسید برید دنبالش توی این اوضاع الان شما وظیفتون در قبال انقلاب و این نظام رفتن تویمیدون و مطالبه اس...
نه تخریب نه تحلیل چون علمش رو ندارید و به شماهم مربوط نیست
مطالبه هم با فوش و ... نه.
بشینید درس و مهارتتون و ... رو ارتقا بدید در جهت کمک به اسلام و ...
درکنارش کلا ۳ ساعت وقته میزارید میرید کف خیابون مطالبه اس شعاره هرچیه انجام میدید میرید خونه.
هرچی هم بشه مثلا چه کاری غیر از این چیزایی که گفتم از دستتون برمیاد؟؟
فرضا اصلا مذاکره رو عراقچی اینا وا دادن که اصلا همجین چیزی نیست
در نهایت چه کاری از دستتون برمیاد؟هیچ
همونطور که زمان ظریف کاری از دستتون برنیومد به جز اعصاب خوردی الانم همین فقط نصیبتون میشه...
شما وحدتون رو حفظ کنیدحضور داشته باشید که یه روزی اصلا مذاکره رف به قهقرا به فنا رفت مذاکره و کلا این داستانا عذاب وجدان خرتونگیره بگی اخ اخ اگه میموندم تو خیابون میدونستم وظیفمو انجام دادم👨🦯