🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
بسم ࢪب القلوبِ المُنکَسِرَه💔✨
بسم ࢪب القلوبِ المُنکَسِرَه💔✨
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
. خدایا باری که به دوش دارم ولی کسی خریدارش نیست را بخر. چرا که وقت کم است و راه طولانی و مسیر سخت..
عندما تترك الأمر لله، تتحسن الأمور
«وقتی میسپاری به خدا قشنگتر پیش میره...»
- عربیات 🌱
-𝐉𝗼𝗶𝗻 𝐈𝗻↬@haningraph