eitaa logo
| اندکی اندیشه |
350 دنبال‌کننده
723 عکس
215 ویدیو
16 فایل
💠💠خُرده تاملات حسینعلی رحمتی در اخلاق فناوری اطلاعات، فلسفه اخلاق ، و برخی موضوعات دیگر. 📌سایت رسمی: www.harahmati.ir 📌آدرس در همه شبکه های اجتماعی: @harahmati 📌 ارتباط با بنده در ایتا: @harahmati2
مشاهده در ایتا
دانلود
💢رونالدو، مجید و فضای مجازی 🔹حتما شما هم مثل من تاامروز شخصی به نام مجید ... را نمی شناختید ولی این یکی دو روزه آنچنان مشهور شده که فالوورهای صفحه او ناگهان به 130هزار نفر افزایش یافته، و حتی چندین صفحه به اسم او در اینستاگرام راه اندازی شده است. و علت این استقبال و شهرت؟؟ ایشان راننده اتوبوس حمل و نقل رونالدو و تیم فوتبال النصر عربستان است! ... همین. 🔻عصر شبکه های اجتماعی هرلحظه آبستن این گونه حوادث است و تنها کسانی دربرابر آنها غافلگیر نمی شوند که از قبل، منطق و ماهیت شبکه ها و کارکردهای آن را شناخته باشند. به همه افراد و نهادهای مرتبط با فناوری اطلاعات، فرهنگ، اخلاق و تعلیم و تربیت و تبلیغ پیشنهاد می شود این گونه موارد را با دقت مورد بررسی و تحلیل قرار دهند تا بتوانند در مواجهه با فضای مجازی رویکردی واقع بینانه، معقول و منطقی اتخاذ کنند. حسینعلی رحمتی 27 شهریور ۱۴۰۲ ♨️«اندکی اندیشه» ضرر ندارد👈@harahmati
هدایت شده از اخلاق پژوهان ایران
🔸 فراخوان همکاری هسته‌ی رشد مطالعات دینی زیست‌فناوری و مهندسی ژنتیک 🔺 وابسته به مرکز رشد و خانه خلاق و نوآوری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی 🔰 زمینه های همکاری:👇👇 1️⃣ فلسفه‌ی زیست‌فناوری و مهندسی ژنتیک بر اساس حکمت اسلامی 2️⃣ الاهیات و کلام زیست‌فناوری و مهندسی ژنتیک 3️⃣ اخلاق زیست‌فناوری و مهندسی ژنتیک 📲 تماس با شماره تلفن ۰۹۹۰۹۱۱۴۹۳۳ (خانم دکتر اسماعیلی) 💳 به همکاران هسته‌ی رشد، طبق قرارداد منعقده، پژوهانه مناسب پرداخت می‌شود. 📎 بیشتر بخوانید: 🌐 iict.ac.ir/hroshd ┏━━━━🔸🔵🔸━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━🔸🔵🔸━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
💢اتوبوس نامرئی تیم ملی عربستان چند روز قبل این تصویر در شبکه های اجتماعی به عنوان اتوبوس تیم ملی عربستان منتشر شد و عده زیادی از کاربران به بهانه آن کلی کشورمان را تحقیرکردند. ولی حتی در سایت های عربستان هم چنین تصویری دیده نشد. چرا؟ چون وجود خارجی نداشت و افراد رِند با استفاده از هوش مصنوعی آن را طراحی و در فضای مجازی منتشر کرده بودند. برای روشن شدن موضوع کمی تردید و یک جست و جوی ساده کافی بود؛ کاری که ما حال یا انگیزه آن را نداریم. ♦️این تصویر برای هزارمین بار ثابت کرد اگر میخواهیم در فضای مجازی گرفتار فریب دیگران نشویم باید عاقبت اندیش باشیم و اصل را بر «عدم اعتماد» بگذاریم مگر این که خلافش ثابت شود. که به فرموده امام علی(ع) التَّدْبيرُ قَبلَ العَملِ يُؤْمِنُكَ مِن النَّدَمِ (انديشيدن پيش از كار، تو را از پشيمانى ايمن مى دارد). حسینعلی رحمتی 28 شهریور ۱۴۰۲ ♨️«اندکی اندیشه» ضرر ندارد👈@harahmati
🌺هفتمین شماره درباره مباحث اخلاقی مربوط به گرفتن عکس های سلفی منتشر شد. از مطالب این شماره: اندر احوالات سلفی اندازان ... 😎بخورید و بیاشامید ولی سلفی آن را در اینستا نذارید؛ به خدا همه آدما غذا میخورن، کسی با گازوئیل کار نمیکنه 😎عکس سلفی صد تا، پست به درد بخور هیچی 😎قیافه ام برای عکاسی فقط از یک زاویه خوب بنظر میرسه ... تو اون زاویه هم که وایمیستم طرف میگه چرا پشتتو به دوربین کردی؟ 😎بعد از گرفتن ۱۹۹ تا سلفی .... به این نتیجه رسیدم که زیبایی سیرت مهم‌تره
🧿منتشر شد: هفتمین شماره #میکرومجله #اخفاپژوهی درباره مباحث اخلاقی مربوط به گرفتن عکس های سلفی 😎در این شماره می خوانیم: ▫️سلفی؛ خویش انداز یا خاک انداز؟ ▫️#سلفی گرفتن و حریم خصوصی ▫️پیشنهاد چند موضوع برای پژوهش در اخلاق سلفی گرفتن ▫️بایسته های اخلاقی سلفی گرفتن ▫️سلفی گرفتن با #حیوانات ▫️بازهم دست خالی در پژوهش های اخلاقی درباره سلفی 🎈 هر ۴ صفحه رامطالعه بفرمایید آرشیو http://harahmati.ir/akhfamag حسینعلی رحمتی 29 شهریور ۱۴۰۲ ♨️«اندکی اندیشه» ضرر ندارد👈@harahmati
«اخلاق کاربردی: هوش مصنوعی و اخلاق»، نوشته چاندرا چاکرابورتی. https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-981-99-0707-6_8 نویسنده با طرح بیش از 40سوال،ارایه چندتمرین و بررسی چند مصداق، سعی کرده برخی ابعاد و زوایای اخلاقی را مشخص کند. مقاله همانگونه که از اسمش پیداست صبغه کاربردی دارد و پاسخ به هریک از سوال های مطرح شده خود می تواند دست مایه نوشتن یک مقاله یا یادداشت تخصصی توسط علاقه مندان اخلاق هوش مصنوعی شود. حسینعلی رحمتی 30 شهریور ۱۴۰۲ ♨️«اندکی اندیشه» ضرر ندارد👈@harahmati
| اندکی اندیشه |
💢 نیورالینک: پیوند مغز با کامپیوتر آری، با اخلاق چطور؟ ✍️ حسینعلی رحمتی 🔻الف) این فناوری می تواند ا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 نیورالینک: پیوند مغز با کامپیوتر آری، با اخلاق چطور؟ ایلان ماسک بالاخره مجوزکاشت تراشه کامپیوتری در مغزانسان را دریافت کردو این پیشرفت مهمی برای پروژه است(31 شهریور1402) به همین مناسبت پیشنهاد می شود یادداشت سال قبل بنده را درباره مزایا و چالشهای اخلاقی این فناوری مطالعه فرمایید. در این یادداشت بااشاره به کارکرد دوگانه اخلاقی پروژه، به برخی چالشهای اخلاقی آن ازجمله امکان نقض حریم خصوصی، و دستکاری در سامانه معرفتشناسی و احساسات اخلاقی انسان اشاره کردم. 🌀 متن کامل یادداشت را در یکی از دو آدرس زیر مطالعه کنید: B2n.ir/e77962 https://eitaa.com/harahmati/333 حسینعلی رحمتی 31 شهریور ۱۴۰۲ ♨️«اندکی اندیشه» ضرر ندارد👈@harahmati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برخلاف بسیاری از افراد که از یادآوری ماه مهر و مدرسه بیزارند و در شبکه های اجتماعی این موضوع را به شکل های مختلف بیان می کنند، با این که چند دهه از دوره ابتدایی ام گذشته و به رغم سختی هایی که داشتیم (و قطعا از بچه های امروزی بیشتر بود) هنوز هم دلم برای درس و بحث مدرسه تنگ می شود و آرزو می کنم کاش می شد به آن دوران (بخصوص دوره ابتدایی) برگردم... اما افسوس... 📚به هرحال، فرارسیدن ماه مهر برای کسانی که به آن علاقه دارند مبارک باشد. خداوند معلمان و اساتید ما را که از دنیا رفته اند مشمول لطف و رحمت خود کند و به هرکدام که در قید حیات اند عمر با عزت عنایت فرماید🤲 حسینعلی رحمتی 31 شهریور 1402
💢اینترنتِ بدونِ فیلتر؟ فرارسیدن عصر «اینترنتِ فیلترناپذیر» چه اندازه محتمل است؟در این صورت، از منظر آینده پژوهی اخلاق فناوری اطلاعات، چگونه میتوان شهروندان را از هم اکنون برای آن زمان ازنظر تربیت کرد؟ آیا صِرف افزایش کافی است؟ چه کارهای دیگری باید انجام داد؟ حسینعلی رحمتی 1 مهر ۱۴۰۲ ♨️«اندکی اندیشه» ضرر ندارد👈@harahmati
♈️از فلسفه غرب چه خبر؟ ماخذشناسی فلسفه غرب، جلد اول. نویسنده:حسینعلی رحمتی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی چاپ دوم، 1388، 900 صفحه رحلي دو ستونه قیمت با تخفیف: 1٬350٬000 ریال ✍️ کتب حاضر که با صرف چندین سال وقت و بررسی چندین هزار منبع تهیه شده، جامع ترین ماخذشناسی است که به معرفی توصیفی صدهاکتاب، مقاله و پایان نامه تالیف و ترجمه شده به فارسی تا سال1380درباره افرادوموضوعات مختلف می پردازد. ✍️این کتاب کار منبع یابی برای تحقیق و تدریس درباره هر یک از رشته ها، فیلسوفان، نظریه ها و شاخه های فلسفه غرب را برای اساتید، دانشجویان و طلاب علاقه مند ساده و آسان کرده است. با استفاده از نمایه موضوعی و فهارس پایانی به راحتی منبع مورد نیاز خود را در کتاب پیدا می کنید. 🔻آدرس خرید اینترنتی نسخه کاغذی: B2n.ir/r71330 خرید نسخه دیجیتال (30هزار تومان): B2n.ir/f32149 حسینعلی رحمتی 2 مهر ۱۴۰۲ ♨️«اندکی اندیشه» ضرر ندارد👈@harahmati
فقه الاخلاق، نویسنده:قدیرعلی شمس،قم:انتشارات حوزه علمیه،3ج،1401. نویسنده مسائل اصلی اخلاقی که کمتر در کتب اجتهادی فقهی مورد توجه قرار گرفته است را به سبک فقه جواهری بررسی نموده است. خریدآنلاین: B2n.ir/e81446 برخی از عناوین اصلی این دوره سه جلدی عبارتند از: «جلد اول: سلام و تحیت، صله رحم، تجسس»، «جلد دوم: سوء ظن، اذاعه السرّ، تمسخر، سبّ» و «جلد سوم: حسد، کبر، عجب، ریا و سمعه، مراء و جدال و خصومه، تعصب، الحمیه، غضب، الفخر، ایذاء، مکر و خدعه و غش، عدالت و ظلم». حسینعلی رحمتی ۳ مهر ۱۴۰۲ ♨️«اندکی اندیشه» ضرر ندارد👈@harahmati
⬅️ دانشکدهٔ فلسفه و اخلاق دانشگاه باقرالعلوم برگزار می‌کند: ✅ جلسهٔ دفاع پایان‌نامه با عنوان «چالش‌های اخلاقی الگوی کنترل‌گری والدین در زیست مجازی فرزندان و راهکارهای حل آن» @EthicsHouse @harahmati
🔸 نشست علمی حیث التفاتی و هوش مصنوعی قوی 🔰 گروه معرفت شناسی و علوم شناختی پژوهشگاه با همکاری موسسه فرهنگی هنری حکمت بالغه برگزار می‌کند: 🎙 با حضور: ⏰ یکشنبه ۹ مهرماه۱۴۰۲، ساعت ۱۳:۳۰ 🏢 قم، سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی 📡 حضور مجازی از طریق: 🌐 skyroom.online/ch/iict/hekmat 🔍 مشروح خبر👇 🌐 iict.ac.ir/eltefat-2 ┄┅═══••✾••═══┅┄ 🌐کانال_پژوهشگاه_مطالعات اسلامی 🆔@motaleat_eslami
📸 کنایه ایلان ماسک به متا، تیک‌تاک و یوتیوب: ایکس فرمانده است! ▫️عصر، عصر رقابت پلتفرم ها، این سلاطین بی تاج و تخت است.طبیعتا هرکه برترباشد درترویج هنجارهای مدنظر خود هم دست بالاتررا دارد. 🔻در این عرصه پررقابت کجاییم؟ برای پیداکردن جایگاه شایسته خود چه باید بکنیم؟ حسینعلی رحمتی 5 مهر ۱۴۰۲ ♨️«اندکی اندیشه» ضرر ندارد👈@harahmati
هدایت شده از اخلاق پژوهان ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حوزه علمیه قم و اصفهان با همکاری دیگر مراکز پژوهشی و دانشگاهی برگزار می‌کنند 💠 همایش ملی سالک الی الله ⬅️ تبیین سیره و اندیشه اخلاقی، تربیتی و مهدوی حضرت آیت الله ناصری 🗓 ۶ مهرماه ۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح | اصفهان، دانشگاه اصفهان، سالن بزرگ پیامبر اعظم (صلوات الله علیه) 🗓 ۱۳ مهرماه ساعت ۸ صبح | قم، میدان معلم، سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار (علیهم السلام) ┏━━━━🔸🔵🔸━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━🔸🔵🔸━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
✅درباره هوش مصنوعی بی انصاف نباشیم هفده پزشک نتوانستندبیماری کودکی به نام الکس را تشخیص دهند.مادرش علائم آن را به داد و در کمال تعجب چت جی پی تی موفق به تشخیص احتمالی بیماری شد. پس ازتاییداین نظرتوسط جراح مغز و اعصاب جراحی کودک به صورت موفقیت‌آمیزی انجام شد. (سایت نامبرلند). 🔺ازنظر اخلاقی موظفیم به کارکردهای خوب و مثبت هم توجه کنیم. بدگویی مداوم و تمرکز بر پررنگ سازی آفات و خطرات غیرقابل انکار آن،هم نوعی بی انصافی و خلاف اخلاق پژوهش است هم ما را منافع و مزایای این فناوری محروم می کند. این خطایی بود که تا اندازه ای درباره خود فضای مجازی هم از ابتدا مرتکب شدیم. ❌هشدار: مطلب فوق به معنای تایید استفاده خودسرانه از چت بات ها برای امور درمانی و بهداشتی نیست. این کار حتما باید و متخصصان انجام شود. حسینعلی رحمتی 5 مهر ۱۴۰۲ ♨️«اندکی اندیشه» ضرر ندارد👈@harahmati
💢اخلاق پشت دیوار فناوری جا نماند محققانی از دانشگاه UCL لندن سیستمی برای شناسایی افراد توسط امواج وای‌فای و سیگنال‌های تلفن همراه طراحی کردند. این سیستم می‌تواند افراد پشت یک دیوار با ضخامت ۲۵ سانتی‌متر را تشخیص دهد. (سایت باشگاه خبرنگاران) 🔻پ ن: این گونه طرح ها درکنار کاربردهای مثبت خود قطعا زمینه سازی سوءاستفاده ها و رفتارهای غیراخلاقی هم خواهد شد. طبیعتا نمی توان، و نباید، جلوی توسعه فناوری ها را گرفت بایستی به طور جدی برای آموزش و تربیت اخلاقی شهروندان تلاش کرد تا سوءاستفاده از این فناوری ها به کمترین حد خود برسد. ❓به نظر شما چگونه می توان محققان و مراکز اخلاق پژوهی مان را برای چنین کاری آماده کرد؟ حسینعلی رحمتی 6 مهر ۱۴۰۲ ♨️«اندکی اندیشه» ضرر ندارد👈@harahmati
🔸 سلسله نشست های اندیشه ورزی مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند 🔴 موضوع: بررسی الزامات فرهنگی و اخلاقی سند دکترین هوش مصنوعی کشور 🔸 گزارش فرصت مطالعاتی ستاد راهبری فناوری های هوشمند 🔹 ارائه دهنده: حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمودرضا قاسمی 📆 زمان: شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ 🔗 لینک جلسه: کاربران دانشگاه کافی است روی لینک زیر کلیک فرمایند و کاربران خارج دانشگاه از کد دسترسی 827020 در لینک زیر استفاده نمایند: https://meetingvc.iust.ac.ir/room-qasemi_mr/?session=breez8cwv353mfy35aik6 ┄┅═══••✾••═══┅┄ 🌐کانال_پژوهشگاه_مطالعات اسلامی 🆔@motaleat_eslami
#معرفی_کتاب اریک لارسون،افسانه هوش مصنوعی،ترجمه محمدمظفرپور،انتشارات امیرکبیر،۱۴۰۲. نویسنده ماجرای جاروجنجال تبلیغاتی شکل‌گرفته پیرامون هوش مصنوعی و اغراق دربارۀ توانمندی‌های آن را روایت می‌کند.و ادعاهای افرادی چون کرزویل درباره پیشی گرفتن هوش مصنوعی از هوش انسان را زیر سوال می برد.
💢 دافی و خطرِ سورپرایز شدن به بهانه ویدیوی فراگیر این روزها در فضای مجازی که دامنه اش به فضای فیزیکی هم کشیده شده است...👇 https://eitaa.com/harahmati/751 ✍️حسینعلی رحمتی
💢 دافی و خطرِ سورپرایز شدن ✍️حسینعلی رحمتی 🔻1. در روزهای اخیر ویدیوی تبلیغاتی یک شرکت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در فضای مجازی فراگیر شد و افراد زیادی، به ویژه نوجوان ها، از آن استقبال کرده و براساس آن دابسمش ساختند، در حالی که محتوا و حتی برخی الفاظ و عبارت های به کار رفته در آن مناسب سن این مخاطبان نبود. ماجرا البته در فضای مجازی محدود نماند و به فضای فیزیکی هم کشیده شد؛ از جمله این که تهیه کنندگان آن دستگیر شدند. اتفاق دیگری که باز این ویدیو را بر سرِ زبان ها انداخت اجرای آن توسط دانش آموزان یک مدرسه دخترانه بود که منجر به برکناری مدیر مدرسه شد. بعد از این اتفاقات هم، طبق معمول، عده ای به اظهار نظر پرداخته و فضای مجازی و نهادهای فرهنگی و نظام آموزشی و والدین و معلمان را مقصر دانستند. طبیعتا اگر فقط مسئله همین یک ویدیو بود شاید ارزش آن را نداشت که درباره اش صحبت شود، اما تجربه چند سال اخیر نشان می دهد هم تولید این گونه محتواها هم استقبال از آنها ادامه خواهد داشت. بنابراین، چاره ای نیست جز این که زمینه و زمانه این موضوع به درستی کاویده شود و، از آن مهم تر، خوراک سالم و متناسب با ذائقه نسل جدید تهیه گردد. در غیراین صورت، همواره باید منتظر باشیم که هر کس در گوشه ای از دنیا با ساخت یک ویدیوی چند دقیقه ای، هر محتوایی را که دوست داشت به کام این نسل بریزد و ماهی مقصود خود را صید کند. 🔻2. یکی از آفت هایی که مواجهه نهادهای فرهنگی و تبلیغی جامعه ما با این رویدادها را تهدید می کند، خطر فروکاستن آنها به موارد مقطعی و موقتی، و در نتیجه، عدم اهتمام لازم به ریشه یابی و یافتن راهکارهای مفید و موثر در این زمینه است به امید این که حرف باطلی بوده که با بی توجهی به آن فراموش می شود. این در حالی است با توجه به ویژگی ها و امکانات فضای مجازی و دسترسی وسیع و سریع آحاد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان به آن، و با توجه به منافع مادی و غیرمادی که از رهگذر تولید آنها حاصل می شود می توان با اطمینان گفت که تولید و توزیع این گونه ویدیوها همچنان ادامه خواهد داشت و هر لحظه باید منتظر موارد جدید باشیم؛ ویدیوهایی که هرچند از نظر قالب و محتوا و عوامل تولید با یکدیگر متفاوت و حتی بی ارتباط اند اما در اموری چون انتخاب نوجوانان و جوانان به عنوان جامعه هدف، و انتخاب رسانه محبوب این نسل، یعنی فضای مجازی، به عنوان بستری مناسب برای انتقال ارزش های فرهنگی و اخلاقی موردنظرِ سازندگان با یکدیگر اشتراک دارند. 🔻3. هرچند استقبال نسبتا گسترده نوجوانان از این ویدیوها بیان گر موفقیت نسبی تولیدکنندگان آنهااست اما از آن مهم تر، این استقبال را می توان نشانه ای از «تحولات ارزشی و تغییر ذائقه فرهنگیِ» بخش هایی از جامعه دانست. چه با این تغییر و تحولات موافق باشیم چه نباشیم، در نخستین گام باید اصل وجود آنها را بپذیریم و بعد برای مواجهه معقول و منطقی و انتقادی با آنها چاره اندیشی کنیم. لازمه این کار توجه به نکته مهمی است که هم تایید عقل را دارد هم در آموزه های دینی ما به آن توصیه شده است؛ یعنی «زمان شناسی». به تعبیر زیبای امام علی(ع) کسی که زمانه اش را بشناسد خود را مهیا می کند و از وقوع حوادث شگفت زده و غافل گیر نمی شود‌ («أعرَفُ النّاسِ بِالزَّمانِ مَن لَم يَتَعَجَّب مِن أحداثِهِ» (غرر الحکم). 🔻4. براین اساس، نهادهایی چون حوزه های علمیه، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، وزارت ارشاد، شورای عالی فضای مجازی، شورای عالی انقلاب فرهنگی و همه کسانی که دغدغه سلامت فکری و اخلاقی نسل جوان و برخورداری آنها از یک «زندگیِ پاک» در فضای مجازی (و فیزیکی) را دارند باید نسبت به شناختِ «پیشینی، واقع بینانه، منصفانه و آینده نگرانه» عوامل، زمینه ها و پیامدهای تحولات فکری و فرهنگی و اخلاقی نسل جدید و چرایی استقبال آنها از این گونه محتواها تلاش مداوم داشته باشند تا نه تنها بتوانند در وضعیت موجود نقشی موثر ایفا کنند که حتی برای مواجهه با وضعیت های محتمل آینده نیز از هم اکنون آماده شوند تا مبادا وقوع حوادث پرشتاب و متوالی مرتبط با فضای مجازی و فناوری اطلاعات، آنها را غافلگیر و شگفت زده (یا به تعبیر نسل امروز، سورپرایز) کند و در موضع انفعال بیاندازد. این که لوازم و ملزومات رسیدن به چنین شناختی چیست، نکته ای است که در جای خود باید بررسی شود. 🔻5. ویدیوی دافی و مانند آن از منظر نشانه شناسیِ تحولات ارزشی بین نسلی، و حتی از نظر «متن و قالب» تولید محتوا برای نسل جدید هم قابل بررسی است که باید جداگانه به آن پرداخت. 8 مهر 1402 ♨️«اندکی اندیشه» ضرر ندارد👈@harahmati
⬛️ تاثیر فناوری بر ادراک ما از مرگ و سوگواری. آیا واقعا مرگ های آینده متفاوت است؟ آیا ما عزاداران دیگری خواهیم بود؟ دغدغه تاثیر فناوری بر زندگی و زندگان کم بود، مرگ و مردگان هم اضافه شد. فقط یک قلم فکر کنید پس از مرگ افراد باز هم میتوانید در فضای متاورسی با آنها زندگی کنید ... چه شود... حسینعلی رحمتی ۹ مهر ۱۴۰۲ ♨️«اندکی اندیشه» ضرر ندارد👈@harahmati
🔸 چهارمین جلسه کارگاه دانش‌افزایی هوش مصنوعی 🔰 هسته‌های "حکمرانی و هوش مصنوعی" و " حکمرانی فضای مجازی" مرکز رشد و خانه خلاق و نوآوری پژوهشگاه برگزار می‌کنند: 🔖 با موضوع "وضعیت هوش مصنوعی در شرکت‌های فناوری و روندهای آینده" 🎙مدرس کارگاه: دکتر محمدرضا خلیلی شجاع دکتری مهندسی کامپیوتر دانشگاه ایالتی آیووا آمریکا پژوهشگر ارشد هوش مصنوعی مایکروسافت 📆 دوشنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۲، ساعت ۹:۳۰ 🔍 مشروح خبر و جزئیات کامل کارگاه👇 🌐 iict.ac.ir/kargahroshd-14 📡 ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر: 🌐 inandin.ir/event/ai 🆔 @iictchannel
باید عوامل و زمینه های استقبال نسل جدید از و مانند آن به درستی کاویده شودو،از آن مهم تر، خوراک سالم و متناسب با ذائقه این نسل تهیه گردد.وگرنه همواره باید منتظر باشیم که هر کس در گوشه ای از دنیا باساخت یک ویدیوی چند دقیقه ای، هر محتوایی را که دوست داشت به کام این نسل بریزد و ماهی مقصود خودرا صید کند. حسینعلی رحمتی ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ♨️«اندکی اندیشه» ضرر ندارد👈@harahmati