هدایت شده از 𝑽𝒆𝒊𝒍𝒆𝒅 𝑾𝒉𝒊𝒔𝒑𝒆𝒓𝒔
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
9آذر بود.
حول و حوش ساعت یک شب
زد به سرم و بهت پیام دادم
الان یه هفته است که هر شب با اونپیاما میخابم
تو نفهمیدی من پیام دادم تو نمیدونستی اون منم
ولی من میدونستم تویی و درد میکشیدم .
نمیدونم اگه خانوم S نبود چی میشد
ولی الان اینجا مینویسم که اگه یه روز خوندی و اینجارو پیدا کردی بدونی چقدر دوستت دارم و داشتم و خواهم داشت؛ گیانم🙂❤️🩹
هدایت شده از اُقیانوٰس ِآبي𓍢ִ໋
عالیه اصن..!👌🏻😂😂
ولی حیفه به همچین بازیگری شخصیت منفی داد🥺😂
هیچوقت به ظاهر آدما دقت نکنید و قضاوت نکنید.
شاید اون فرد از ظاهر میخنده و شاد و شوخه
ولی درونش پر هیاهوعه و اصلا خوب نیست:)
یکی میگه دوسم داری یکی میگه دوسم نداری
میشه خودت بیای بگی حستو بهم؟!
میشه نوشداروی بعد مرگسهراب نشی؟!