هدایت شده از 𝑽𝒆𝒊𝒍𝒆𝒅 𝑾𝒉𝒊𝒔𝒑𝒆𝒓𝒔
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
9آذر بود.
حول و حوش ساعت یک شب
زد به سرم و بهت پیام دادم
الان یه هفته است که هر شب با اونپیاما میخابم
تو نفهمیدی من پیام دادم تو نمیدونستی اون منم
ولی من میدونستم تویی و درد میکشیدم .
نمیدونم اگه خانوم S نبود چی میشد
ولی الان اینجا مینویسم که اگه یه روز خوندی و اینجارو پیدا کردی بدونی چقدر دوستت دارم و داشتم و خواهم داشت؛ گیانم🙂❤️🩹
هدایت شده از اُقیانوٰس ِآبي𓍢ִ໋
عالیه اصن..!👌🏻😂😂
ولی حیفه به همچین بازیگری شخصیت منفی داد🥺😂
هیچوقت به ظاهر آدما دقت نکنید و قضاوت نکنید.
شاید اون فرد از ظاهر میخنده و شاد و شوخه
ولی درونش پر هیاهوعه و اصلا خوب نیست:)
یکی میگه دوسم داری یکی میگه دوسم نداری
میشه خودت بیای بگی حستو بهم؟!
میشه نوشداروی بعد مرگسهراب نشی؟!
تو فکر میکنی ازت متنفرم در صورتی که من...
از دوست داشتنت تمام دردهارا به جانم ریختم در نبودت