هیچوقت به ظاهر آدما دقت نکنید و قضاوت نکنید.
شاید اون فرد از ظاهر میخنده و شاد و شوخه
ولی درونش پر هیاهوعه و اصلا خوب نیست:)
یکی میگه دوسم داری یکی میگه دوسم نداری
میشه خودت بیای بگی حستو بهم؟!
میشه نوشداروی بعد مرگسهراب نشی؟!
تو فکر میکنی ازت متنفرم در صورتی که من...
از دوست داشتنت تمام دردهارا به جانم ریختم در نبودت
هدایت شده از 𓏲࣪ 𝐕𝗂Б𝖾̸x ⋆
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| ولی آلاستار >>>
- 🎧 𝐉𝗈𝗂𐓣 : @Vibex_ir 〃