eitaa logo
🌸 دو کلمه حرف حساب 🌸
7.1هزار دنبال‌کننده
15.8هزار عکس
13.6هزار ویدیو
236 فایل
▪︎سخنران ویژه کشوری ▪︎مدرس دانشگاه ▪︎کارشناس سیاسی ▪︎دارای ۱۴ عنوان تالیف 📱👇ارتباط با مدیر و پاسخگویی به سوالات @Mahmoud_Ghasemi
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 مکرون: اسرائیل قادر به نابودی حماس نخواهد بود 🔹رئیس‌جمهور فرانسه: اسرائیل اگر به دنبال نابودی حماس است، حتی اگر تا ۱۰ سال دیگر هم به این جنگ ادامه دهد، قادر به تحقق این هدف خود نخواهد بود. 🔹او که این سخن را در یک کنفرانس خبری در حاشیه اجلاس آب و هوایی دبی ایراد می‌کرد، خواستار افزایش تلاش‌ها برای دستیابی به یک آتش‌بس پایدار میان حماس و اسرائیل شد. ✅ نکته. واقعا" اگر این مواضع جنبه استحمار ندارد و برای کاهش التهابات اجتماعی و خر کردن مردم خودشون نیست الان در کشتار مردم ۴ کشور همکاری نزدیک با اسرائیل دارند. آمریکا انگلیس آلمان و فرانسه اما مسئولان این کشورها در ظاهر موضع آتش بس و صلح می گیرند ولی در عمل حمایت میکنند. اگر راست میگویند و دنبال آتش بس هستند چرا در شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه الزام آور برای توقف جنگ صادر نمیکنند و چرا عکس آن عمل می‌کنند؟؟ ✍اخوندی. https://eitaa.com/harffe_hesab 🍏🍏🍏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فساد ۳ میلیارد دلاری از جنس شرکت چای دبش از صدها مورد فسادهای دولت بنفش بود که حسن روحانی و جهانگیری در خلق آن نقش داشتند خود جهانگیری در سال ۱۴۰۰ به حجم گسترده این فسادها اعتراف کرده بود آقای آذری جهرمی که تازه سر و کلش پیدا شده و میخواهد با مستمسک قرار دادن این فساد به دولت رئیسی لگد بزند، یادش رفته رفقای خودش رفیق دزد و شریک قافله بوده اند و دولت رئیسی رفقای قدیمی همین وزیر لیسانسه را گرفته است.اگر آقای وزیر دلسوز بیت المال شده و راست میگوید: چرا در دولت بنفش سکوت کرد و حالا بعد از دو سال زبان باز کرده.؟ https://eitaa.com/harffe_hesab 🔹🔹🔹
🔹حماس از ما قوی تره. 🔹دانیال حقاری، سخنگوی ارتش صهیونیستی: حماس از نظر اطلاعاتی از ما برتر است و جنگ طولانی خواهد شد و در شناخت منطقه از ما برتری دارد و از قابلیت های پیچیده و زیرزمینی برخوردار است و مناطقی وجود دارد که هنوز به آنها نرسیده ایم. https://eitaa.com/harffe_hesab 🔹🔹🔹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رنگ زبان چه چیزی را نشان می دهد. این رنگ ها علل دیگری هم می توانند داشته باشند. https://eitaa.com/harffe_hesab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از هوش مصنوعی خواسته شده چهره معادل انسانی عروسک های سریال کلاه قرمزی را به تصویر بکشه https://eitaa.com/harffe_hesab
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دلیل خاموشی برق کل تهران چه بود؟! 🔻مقایسه اقتدار و در برابر سران ابرقدرت‌های جهان 🔹البته این چیزها را همه کس نمی فهمند. https://eitaa.com/harffe_hesab 🍏🍏🍏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹آیت الله بهجت : یک دنیا حرف. در همین جملات کوتاه. 🔹از رضای خداوند دور نشیم https://eitaa.com/harffe_hesab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹امیرعبداللهیان: در بخشی از لپ‌تاپ‌هایی که در عملیات طوفان‌الاقصی به‌دست مقاومت رسیده این فرضیه ثابت‌شده که رژیم صهیونیستی دنبال انتقالِ همۀ ساکنان غزه به بخشی از مصر و انتقالِ ساکنان کرانۀ باختری به بخش‌هایی از اردن است. 🔹امیدواریم مصر فوری مرز رفح را بازگشایی کند و مانع تحقق این توطئۀ صهیونیست‌ها شود. https://eitaa.com/harffe_hesab 🔹🔹🔹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️چگونه برخی سلبریتیها اسیر کامنت‌های گمراه کننده می‌شوند؟‌ https://eitaa.com/harffe_hesab
🌎🌎🌎 🔴 تحلیلی بر موضع اخیر رهبری 👤 1️⃣ اختلاف‌های اجتماعی در جامعۀ اسلامی بر دو نوع هستند: 🔹 «اختلاف‌های عقیده‌ای» و «اختلاف‌های سلیقه‌ای». رهبر انقلاب بر این باور است که اختلاف‌های مبتنی بر «عقیده»، همچنان حجّت و اعتبار دارند و نباید تصوّر کرد که زمانۀ داوری بر اساس عقاید به سر آمده و دیگر نباید ارزش‌ها را معیار و محک انگاشت. برخی گفته‌اند که باید دامنۀ مرزبندی‌ها را به فراتر از ارزش‌ها گستراند و از جمله باید ملّیّت (به معنای تجدّدی و مستقل از دین) را مبنا انگاشت، اما بیان اخیر رهبر انقلاب نشان می‌دهد که باید خودی و غیرخودی و دوست و دشمن و بومی و بیگانه را از دریچۀ «ارزش‌های دینی» تعریف کرد و به سوی معیارهای سکولار نچرخید. 🔸 این ارزش‌ها که وصل و فصل اجتماعی، برآمده از آنهاست عبارتند از «اسلام» و «انقلاب» و «ولایت فقیه». آنان که این ارزش‌های بنیادی را باور دارند و هویت خود را ذیل آنها تعریف می‌کنند، برادر ما هستند. ✅ پس ملاک برادری و نابرادری، «ارزش‌ها» هستند و نظر رهبر انقلاب این نیست که باید ایدئولوژی و لایه‌بندی‌های ایدئولوژیک را کنار نهاد و شهروندی و ایرانیّت، ملاک است. 🔹 آری، خدمات اجتماعی و عمومی، از آنِ همه هستند و شکاف‌های ارزشی در آنها دخالتی ندارند، اما پیوندها و اتصال‌ها و اتحادها و ولایت‌های اجتماعی، باید «ماهیّت ارزشی» داشته باشند. جامعۀ اسلامی، خنثی و بی‌جهت و بی‌هویّت نیست، بلکه حتی در درون خود، حامل ولاء‌های ایمانیِ مثبت و منفی است و همبستگی‌هایش بر ارزش‌ها تکیه دارد. این وضع، خواه‌ناخواه، نوعی لایه‌بندی اجتماعی ایجاد می‌کند که البته حالت حداکثری و گسترده ندارد. 2️⃣ اما دربارۀ «اختلاف‌های سلیقه‌ای» باید گفت که حضورشان در زندگی اجتماعی، طبیعی است و این قبیل تنوّع‌ها و تکثّرها، قابل زدودن نیستند. در این قلمرو باید تحمل و سعۀ صدر داشت و برتابید و همدلی کرد و حس غیریّت و دیگری نداشت. سلایق، در گسترۀ درون ارزش‌ها تعریف می‌شوند و برخاسته از خصوصیّت «پیوستاری» و «طیفیِ» زندگی اجتماعی هستند. 🔹 معتقدان به اسلام و انقلاب و ولایت فقیه، همگی در یک «سطح» نیستند، بلکه برخی اعتقاد راسخ دارند و عاملیّت عالی، و برخی فروتر هستند و دچار ضعف و کاستی. جامعۀ اسلامی به این اعتبار، جامعۀ یک‌دست نیست که در آن، همه همانند یکدیگر باشند و اثری از «درجات» و «مراتب» در آن به چشم نخورد. 🔸 «مسائل بی‌خود» که در سخن رهبر انقلاب، نسبت به جبهه‌بندی و غیریّت‌سازی پیرامون‌شان اعتراض شد، از همین اختلاف‌های سلیقه‌ای حکایت می‌کنند. باید در مقابل این اختلاف‌ها، با دیدۀ اغماض نگریست و برآشفته نشد و طرد و حذف نکرد. ✅ از این جمله، می‌توان به این واقعیت اشاره کرد که هر چند برترین و بهترین پوشش در منطق فرهنگیِ انقلاب، چادر است، اما این ارزش‌گذاری به آن معنی نیست که پوشش‌های دیگری که می‌توانند بخش عمدۀ کارکرد چادر را برآورده سازند، ضدّارزش هستند و کسانی که در این جریان و جبهه قرار می‌گیرند، دیگری‌های فرهنگیِ ما هستند. 3️⃣ نکتۀ مهم دیگر این است که «معنا» و «مقوّمات» و «مرزها»ی اسلام و انقلاب و ولایت فقیه، دلخواهانه نیستند و این‌گونه نیست که کسی بتواند ادعا کند به اسلام اعتقاد دارد اما خواهان حاکمیّت ارزش‌های اسلامی بر جامعه نیست، یا انقلابی است اما نمی‌خواهد میان جهان فرهنگیِ انقلاب و جهان فرهنگیِ غرب، فاصله و حائل قرار بدهد، یا به ولایت فقیه باور دارد اما آن را زمینی و دوره‌ای و وکالتی می‌انگارد. 🔸 اعتقاد به این بنیان‌ها به معنی اعتقاد به معنایی است که امام خمینی از آنها ارائه کرده است، نه هر «تفسیر رقیق» و «برداشت فروکاهیده‌شده»‌ای که مرزبندی را موهوم و سیّال می‌سازد. ✅ کسی که می‌گوید به اسلام اعتقاد دارد اما نسبت به کشف حجاب، دل‌نگران نیست و معتقد است باید الزام را کنار نهاد و حجاب را به انتخاب‌های شخصی وانهاد، جامعۀ اسلامی را به سوی ولنگاری سوق می‌دهد و از این جهت، اعتقاد راستین و مؤمنانه به اسلام ندارد. 💢 همچنین کسانی که می‌گویند باید آرمان‌های انقلابی را کنار گذاشت و در نئولیبرالیسم جهانی، هضم شد و جهان را همچون یک خانواده انگاشت و از جمله باید فضای مجازیِ غربی را پذیرفت، به آموزۀ بنیادین استقلال فرهنگی و هویّتی که جوهرۀ انقلاب را تشکیل می‌دهد، باور ندارند. به هر اندازه که اعتقاد واقعیِ دیگران به این ارزش‌های بنیادین، بیشتر باشد، حس برادرانۀ ما به آنها نیز بیشتر خواهد شد و هرچه این اعتقاد، کمتر باشد، این حس نیز کمتر خواهد شد. https://eitaa.com/harffe_hesab