خب دوستان و همسایگان گرامی و ممبرهای عزیز ممنونم از ایگنور گسترده برای دتیزی که گذاشته بودم البته به جز عزیزانی که کار تحویل دادن و واقعا ازشون ممنونم
پنج روز دیگه بیشتر نمونده و... چی بگم احتمالا همونایی که تا الان تحویل دادن برای تقدیر و تشکر ازشون اگه تا آخر ماه دیگه خبری نشد یه آرتی بکشم
Haru🇮🇷🏴
خب دوستان و همسایگان گرامی و ممبرهای عزیز ممنونم از ایگنور گسترده برای دتیزی که گذاشته بودم البته به
وای یادم رفته بوددد
یه چیزی میکشم جدی