eitaa logo
دانلود
Haru🇮🇷🏴
خفه شدم 🙏🏽
وای خدا نکنه مرسی
هدایت شده از ЅℋᎾᎽᎯ'Ѕ ℛØØℳ
یه چیبی داره بیشتر از چهار ساعت طول میکشه💆‍♀💆‍♀
هدایت شده از 🏴Ghazal Aghababaei🇮🇷🏴
بلاخره بعد صد سال دارم انجامش میدم🤣
The mathematic will kill me
https://eitaa.com/thesettingsun/348 بابا توروخدا یکم حرف نزنید راجب بقیه نمیگن بهتون لالید وریتاس سنپای چندین ساله داره زحمت میکشه و کاراشم شاهکارن اینکه تصادفا خال روی انگشت کوچیکه پای یه اوسی یه یاروی دیگه شبیهشه دلیل بر کپی کار بودن چمیدونم تریس و کوفت زهرمار نیست شما وقتی دارید تو خیابون رندوم با یه نفرم حرف میزنید ممکنه یهو باهم یه چیزیو بگید ولی هیچ احمقی نمیاد بگه که شماها دارید از هم کپی میکنید حتی ادما گاها شبیه همن بعد شماها هی میایید... امیدوارم انشالله خدا بهتون عقل کامل بده و عاقبتتون رو بخیر کنه انقدر رندوم نیایید الکی حرف بزنید و اگه تازه کارید و حتی به فرض به قول خودتون قالب گیری هم میکنید اشکال نداره اینا به پیشرفتتون کمک میکنه ولی کپی کردن از کراکتر شخص دیگه پالت رنگی کاملا شبیهش ماجرا رو متفاوت میکنه
خدایا یا ریاضیو بکش یا مرا
هدایت شده از ЅℋᎾᎽᎯ'Ѕ ℛØØℳ
DTIYS! DRAW THIS IN YOUR STYLE! قراره یکی از اوسیام رو تو ارت استایل خودتون بکشید! میتونید اوسیام رو از طریق پیدا کنید قوانین:جزئیات ظاهری رو حفظ کنید و جنسیت رو تغییر ندید. میتونید لباساشون رو عوض کنید. اگه چنل دارید حتما لینکش رو بفرستید^^ زمان:آخر تیر خب بریم سراغ جایزه ها 🥇نفر اول: یه ارت هلف بادی از اوسیش(حال فول بادی ندار-) | یه چیبی از اوسیش | یه آهنگ که وایب اوسیتون رو میده 🥈نفر دوم: یه ارت هدشات از اوسیش | یه چیبی 🥉نفر سوم: یه چیبی و وقتی ارتتون رو تموم کردید به این آیدی بفرستید خوشحال میشم شرکت کنید^^