پزشکیان در جواب یه کارمند صدا و سیما که بهش گفت بیا با هم عکس بگیریم:
والا من تا الان با هرکی عکس گرفتم دو روز بعد شهید شده حالا خود دانی...
@hashdadiha
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حواست هست
به موهای سفید سرم ...
@hashdadiha
419.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من حلالت کرده ام چون توی قرآن خونده ام
آیه ی «شَراً یَرَهُ » بدجور جبران میکند ..؛
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچه های انسانی بعد روبه رو شدن با این بزرگوار :
@hashdadiha
من میدونم نباید خسته شد؛ میدونم نباید بُرید؛ میدونم زندگی ادامه داره؛ فقط دلم میخواست یه وقتایی، یه جایی، یه گوشه ای وایسم بگم خسته ام و یکی بفهمه چی میگم!
نه که فقط بشنوه ها، بفهمه.
@hashdadiha
ترک ها یه جمله ی خیلی قشنگ دارن، وقتی یه عزیزی یا کسی که دوسش دارن از در میاد توو، میگن که: هَمّشَه سَن گَلَسَن !
یعنی ایشالا همیشه در باز بشه و تو بیای توو!
@hashdadiha