بعد مدتها با نذر و نیاز بسیار بالاخره طلسم رو شکوندیم و دور هم جمع شدیم😍
کلی حرف زدیم ولی قشنگ ترینش این داستان بود:
طرف از عراق اومد شام، یهو دید ععع... شترش🐪 که دزدیده بودن و علامت هم داشت اینجاست🤩
رفت پیش قاضی بنی امیه گفت آقااین جمل منه...
دعوا بالا گرفت 🤬
طرف مقابلم گفت این ناقه منه!🤕
این ۵۰ نفرم شاهدند که این ناقه منه!😌
حکم دادن شتر برای مرد شامیه
عراقیه به اعتراض رفت 😤پیش معاویه که آقای خلیفه این بدبخت مادر مرده 🐪 مال منِ...
معاویه هم یه برسی جناب شتر رو کرد و حکم داد که مرد شامی شتر رو ببره👀
ولی تهش به مرد عراقی گفت بیا...🫵
یه پولی بیشتر 💰از مبلغ شترش بهش داد و یواشکی در گوشش گفت:🤫
"برو عراق به علی بگو معاویه با لشکری مقابل تو ایستاده که فرق جمل(شتر نر) از ناقه(شتر ماده) نمی دونند! 😲
من واسه این جماعت چهارشنبه ها نماز جمعه می خونم ؛ حتی نمی گن اسم نماز جمعه ست چرا چهارشنبه خوندی😯
انقدر عقل هاشون رو ضایع کردم و قدرت تعقل رو گرفتم ازشون....😈
تو با لشگر قدراه طرف نیستی، با جهل آدما طرفی...😐"
حواسمون باشه جاهل نباشیم.😎
آخه انقدرررشوت... فرق ناقه و جمل؟!🤭
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
حَ_سیب 🍏
✨دهه فجر مبارکمون باشه😍
کاممون تلخ شداین چند وقت🖤
ولی حرکتمون متوقف نمیشه🏃
نزدیک قلــــــ🏔ــه ایم...
با اونایی که نقشه رو عمدا چپه گرفتن 🙃 و نمیخواند عاقلانه ببینید که فعلا کاری نداریم
اما اگه 🫵 تو هم مثل ما بر اساس مشاهدات🥸 اینجوری فکر میکنی؛
یه تبریک به تو 👏میگم و ده تا بدوبیراه(بی ادبی نه ها⛔️در حد نقد) به بزرگترها😐
🎁 تبریک رو به تو میگم
چون این خیلی خوبه🍃
نوجوونیه تو با نوجوونیه دهه های قبل خیلی متفاوته😎
علت تفاوتش می دونی چیه؟
تو یه نوجوون هوشیار و با فهم و درک هستی
که دنبال حقیقتی👌
و این خیلی خوبه که میخوای منطقی 🔍بررسی کنی
تو اهل استدلالی 🧠و این عالیه
ما حسیبایی ها مثل همیم...☺️
دلخوریمون از بعضی از بزرگترها 😏هم بخاطر اینه که نتوتستند حقایق رو مقابل دیده های 👓 ما قرار بدند تا بتونیم درست فهم کنیم.
خب معلومه ما نوجوونا مشاهداتمون رو تفسیر میکینم😌 و شما بزرگترها هم که کمکی نکردید این زاویه دید رو درست تنظیم کنیم!😕
(حالا خدا کنه مشاهدات👀 خودتون رو درست تنظیم کرده باشید🤭)
یه چیزایی رو دیدیم که فقط شاید یه پلان🎬 از واقعیت ها بوده
خب اون پلانم چیزایی خوبی نداشته 🤨
حداقل کفه بدیاش می چربیده به خوبیاش 🙂↔️
این شد که پرشدیم از سوالای بی جواب❓
واینجور مواقع نظراتمون میشه اولین پاسخ هایی که دریافت می کنیم ...🧐
راستش اینجا دیگه منبع مهم نیست 🙂↕️
اینجا جوابــــــ🌱ــــــ مهمه
که شما بهمون ندادید!😒
ولی این فقط یه درددل💔کوچیک بود
ما خودمون دست به کار شدیم 🧗🏼♂
راستشو بخوایید محتوا نتونستیم آماده کنیم 🫠
آخه همش امتحان داشتیم📝
اما تونستیم محتوای خوب انتخاب کنیم.👌
این روزها با ما باشید
تا کوچولو کوچولو یه مرور تاریخی 📜 و آماری 📊 بکنیم..
راستی ما نوجوونا یه خصوصیت خیلی خوبم داریم...
حرفامونو که بشنوید 🗣
زودی از دلمون در میاد...🫂
همه شما بزرگترها رو دوست داریم 💕
و از این به بعد اگه خودتونم نخوایید ما وادارتون می کنیم به🏃🏃♂ حرکت کردن
چون این خاک واس ماس🇮🇷
حق ماس😤
پیشرفتشم با ماس🏆
غیر ایرانی و ترک وطن کرده ها هم هــ🤫یـــــــــــشـــــ🥊
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
حَ_سیب 🍏
✨دهه فجر مبارکمون باشه😍 کاممون تلخ شداین چند وقت🖤 ولی حرکتمون متوقف نمیشه🏃 نزدیک قلــــــ🏔ــه ایم..
درددل طولانــــــ💔ـــی حسیبایی ها🥲
خب خب
بریم دهه فجری🇮🇷 یه هوا مطالعه تاریخی داشته باشیم اونم نه از زبان ما👆
"آخه آدم اختیار مال ✈️ خودشم نداشته باشه..."
جنگ ویتنام؟! که هیچ
یه زمانی بود نه تنها مال، بلکه مالک خاکمون هم نبودیم!👀
شب موقع خواب🥱خبری نبود، صبح پا میشدی میدیدی مملکت دست روس ها💂 ست
می رفتی خونه برمیگشتی می دیدی دست انگلیسا🕵♂ست 🙄
درحالیکه کشور تو خودشو بیطرف دعوا 🤬معرفی کرده بود!☹️
اصلا از کجا معلوم اسداله علم راست گفته باشه!؟🤔
#پهلوی_اززبان_نزدیکان
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
کجا بودیم؟
کجا هستیم؟
آمار ببینیم....🤔
به نقل از iSi:
"قدرت شانزدهم🧑🎓 علمی جهان با سرعـــ🚀ــت۸۲ برابر..." 😌
#آمار
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
ما هیـــچ؛ما نــــ👀ـــگاه...🫡
آخه مگه باباته که کنترل تلویـــ📺ـزیون دستش باشه؟!😂
فردوست دیگه کدوم عالیجنابیه....!؟🤔
#پهلوی_اززبان_نزدیکان
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
نخستین مدال آوری زنــ🧕ـــان در کل تاریخ ایراااان🎖
#آمار
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece
عاقا قدیما شاه مملکتم زنــ👰♀ــشو خودش انتخاب نمیکرد😅
بااین تفاوت که عروسای مردم رو مامان بابای دامـــ🤵♂ــاد انتخاب میکرد
ولی عروس شــ👑ــاه رو انگلییییییس😬
انقدر بدم میاد😡 ادای مادر عروس رو درمیاورد 😏
فردوست دیگه کدوم عالیجنابیه....!؟🤔
#پهلوی_اززبان_نزدیکان
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
🩺 طی چهل سال رشد پزشــــ👨⚕ـــکی در کشورها:
کانادا ۱/۴ برابر💊
چین ۱/۶ برابر🧪
آمریکا ۱/٨ برابر💉
فرانسه ۱/۹ برابر🩸
ژاپن ۲ برابر🧬
ایران ۵ برابر😎
#آمار
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece