+ سیبجو 🧑🏫 جمع بندی و شب امتحان رو چطور میشه شرکت کرد؟!🤔
- خیلی راحت☺️ یه ثبت نام و یه بررسی آزمون📝 و یه حضور🌱
+بررسی آزمون چیه؟!🧐
- برای اینکه رفع اشکال 🔐 از همه مباحث صورت بگیره،سوالات استانداردی رو تدارک دیدیم. که باید تا پایان روز دوشنبه یه دور 🔍چِکش کنید.
این باعث میشه تا در کلاس ها بدونید 📔چی رو از کجا اشکال دارید🙂↕️
🚨 آزمون رو چک نکنی و اسمت ثبت نشه، نمی تونی در سیبجو شرکت کنیااا
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
22.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کجا بودیم خبری ازمون نبود؟!
اینجا👇
سه روز خوشمزه😋
کم خواب🥱
پر عبادت📿
مهمونیه خدا تو خونه خودش💕
از اون خلوت های تو دلی
یه نگاه کوچیک بندازیم به خاطراتمون
روزای بعد شاید عکسای بیشتر گذاشتیم😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
بریم باهم خاطراتمون💞 رو مرور کنیم که حسابی دلتنگ شدیم برای این سه روز🥲
از عبادت های دسته جمعی و خوندن مناجات📖 و دعاهای جدیدی که قبلا تجربه نکرده بودیم
و گعده های کوچولو و خودمونی😍 که اشتیاقمون رو به موندن درخونه خدا بیشتر می کرد
ذکر فضائل امیرالمومنین💚 سلام الله علیه
مرور خاطرات شهدا🌹
ترسیم نقشمون از لحظه خروج از مسجد🕌
یادگرفتن از حضرت زینب سلام الله علیها و مسیرشون
توبه واشک شبانه🥹
و خلاصه پریدن در آغوش خدا💓
تا بازی و 😎 خوش گذرونی های رفاقتی
میوه خوری های زورکی شبانه😫
فیلم و پچ پچ و پرخوری🍿 و گلاب به روتون بعله 🤮
و در پایان هایپرسونیک🩴(اهل دل دانند🤕)
همه اینا باعث شد سه روزه قد سه سال بزرگ شیم
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
بعد مدتها با نذر و نیاز بسیار بالاخره طلسم رو شکوندیم و دور هم جمع شدیم😍
کلی حرف زدیم ولی قشنگ ترینش این داستان بود:
طرف از عراق اومد شام، یهو دید ععع... شترش🐪 که دزدیده بودن و علامت هم داشت اینجاست🤩
رفت پیش قاضی بنی امیه گفت آقااین جمل منه...
دعوا بالا گرفت 🤬
طرف مقابلم گفت این ناقه منه!🤕
این ۵۰ نفرم شاهدند که این ناقه منه!😌
حکم دادن شتر برای مرد شامیه
عراقیه به اعتراض رفت 😤پیش معاویه که آقای خلیفه این بدبخت مادر مرده 🐪 مال منِ...
معاویه هم یه برسی جناب شتر رو کرد و حکم داد که مرد شامی شتر رو ببره👀
ولی تهش به مرد عراقی گفت بیا...🫵
یه پولی بیشتر 💰از مبلغ شترش بهش داد و یواشکی در گوشش گفت:🤫
"برو عراق به علی بگو معاویه با لشکری مقابل تو ایستاده که فرق جمل(شتر نر) از ناقه(شتر ماده) نمی دونند! 😲
من واسه این جماعت چهارشنبه ها نماز جمعه می خونم ؛ حتی نمی گن اسم نماز جمعه ست چرا چهارشنبه خوندی😯
انقدر عقل هاشون رو ضایع کردم و قدرت تعقل رو گرفتم ازشون....😈
تو با لشگر قدراه طرف نیستی، با جهل آدما طرفی...😐"
حواسمون باشه جاهل نباشیم.😎
آخه انقدرررشوت... فرق ناقه و جمل؟!🤭
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
حَ_سیب 🍏
✨دهه فجر مبارکمون باشه😍
کاممون تلخ شداین چند وقت🖤
ولی حرکتمون متوقف نمیشه🏃
نزدیک قلــــــ🏔ــه ایم...
با اونایی که نقشه رو عمدا چپه گرفتن 🙃 و نمیخواند عاقلانه ببینید که فعلا کاری نداریم
اما اگه 🫵 تو هم مثل ما بر اساس مشاهدات🥸 اینجوری فکر میکنی؛
یه تبریک به تو 👏میگم و ده تا بدوبیراه(بی ادبی نه ها⛔️در حد نقد) به بزرگترها😐
🎁 تبریک رو به تو میگم
چون این خیلی خوبه🍃
نوجوونیه تو با نوجوونیه دهه های قبل خیلی متفاوته😎
علت تفاوتش می دونی چیه؟
تو یه نوجوون هوشیار و با فهم و درک هستی
که دنبال حقیقتی👌
و این خیلی خوبه که میخوای منطقی 🔍بررسی کنی
تو اهل استدلالی 🧠و این عالیه
ما حسیبایی ها مثل همیم...☺️
دلخوریمون از بعضی از بزرگترها 😏هم بخاطر اینه که نتوتستند حقایق رو مقابل دیده های 👓 ما قرار بدند تا بتونیم درست فهم کنیم.
خب معلومه ما نوجوونا مشاهداتمون رو تفسیر میکینم😌 و شما بزرگترها هم که کمکی نکردید این زاویه دید رو درست تنظیم کنیم!😕
(حالا خدا کنه مشاهدات👀 خودتون رو درست تنظیم کرده باشید🤭)
یه چیزایی رو دیدیم که فقط شاید یه پلان🎬 از واقعیت ها بوده
خب اون پلانم چیزایی خوبی نداشته 🤨
حداقل کفه بدیاش می چربیده به خوبیاش 🙂↔️
این شد که پرشدیم از سوالای بی جواب❓
واینجور مواقع نظراتمون میشه اولین پاسخ هایی که دریافت می کنیم ...🧐
راستش اینجا دیگه منبع مهم نیست 🙂↕️
اینجا جوابــــــ🌱ــــــ مهمه
که شما بهمون ندادید!😒
ولی این فقط یه درددل💔کوچیک بود
ما خودمون دست به کار شدیم 🧗🏼♂
راستشو بخوایید محتوا نتونستیم آماده کنیم 🫠
آخه همش امتحان داشتیم📝
اما تونستیم محتوای خوب انتخاب کنیم.👌
این روزها با ما باشید
تا کوچولو کوچولو یه مرور تاریخی 📜 و آماری 📊 بکنیم..
راستی ما نوجوونا یه خصوصیت خیلی خوبم داریم...
حرفامونو که بشنوید 🗣
زودی از دلمون در میاد...🫂
همه شما بزرگترها رو دوست داریم 💕
و از این به بعد اگه خودتونم نخوایید ما وادارتون می کنیم به🏃🏃♂ حرکت کردن
چون این خاک واس ماس🇮🇷
حق ماس😤
پیشرفتشم با ماس🏆
غیر ایرانی و ترک وطن کرده ها هم هــ🤫یـــــــــــشـــــ🥊
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
حَ_سیب 🍏
✨دهه فجر مبارکمون باشه😍 کاممون تلخ شداین چند وقت🖤 ولی حرکتمون متوقف نمیشه🏃 نزدیک قلــــــ🏔ــه ایم..
درددل طولانــــــ💔ـــی حسیبایی ها🥲