eitaa logo
حَ_سیب 🍏
84 دنبال‌کننده
763 عکس
71 ویدیو
0 فایل
🌐 رسانه اختصاصی نو+جوانان در فرهنگسرای‌ انقلاب‌ اسلامی 🇮🇷 "اینجا کار با نوجوانان است" حَ 💫حلقه س❤️ سرزندگی ی🎓 یادگیری ب 🌱بالندگی 📲ارتباط با ما👇 🔮 https://zil.ink/hasib_ece
مشاهده در ایتا
دانلود
بعد مدتها با نذر و نیاز بسیار بالاخره طلسم رو شکوندیم و دور هم جمع شدیم😍 کلی حرف زدیم ولی قشنگ ترینش این داستان بود: طرف از عراق اومد شام، یهو دید ععع... شترش🐪 که دزدیده بودن و علامت هم داشت اینجاست🤩 رفت پیش قاضی بنی امیه گفت آقااین جمل منه... دعوا بالا گرفت 🤬 طرف مقابلم گفت این ناقه منه!🤕 این ۵۰ نفرم شاهدند که این ناقه منه!😌 حکم دادن شتر برای مرد شامیه عراقیه به اعتراض رفت 😤پیش معاویه که آقای خلیفه این بدبخت مادر مرده 🐪 مال منِ... معاویه هم یه برسی جناب شتر رو کرد و حکم داد که مرد شامی شتر رو ببره👀 ولی تهش به مرد عراقی گفت بیا...🫵 یه پولی بیشتر 💰از مبلغ شترش بهش داد و یواشکی در گوشش گفت:🤫 "برو عراق به علی بگو معاویه با لشکری مقابل تو ایستاده که فرق جمل(شتر نر) از ناقه(شتر ماده) نمی دونند! 😲 من واسه این جماعت چهارشنبه ها نماز جمعه می خونم ؛ حتی نمی گن اسم نماز جمعه ست چرا چهارشنبه خوندی😯 انقدر عقل هاشون رو ضایع کردم و قدرت تعقل رو گرفتم ازشون....😈 تو با لشگر قدراه طرف نیستی، با جهل آدما طرفی...😐" حواسمون باشه جاهل نباشیم.😎 آخه انقدرررشوت... فرق ناقه و جمل؟!🤭 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
حَ_سیب 🍏
✨دهه فجر مبارکمون باشه😍 کاممون تلخ شداین چند وقت🖤 ولی حرکتمون متوقف نمیشه🏃 نزدیک قلــــــ🏔ــه ایم... با اونایی که نقشه رو عمدا چپه گرفتن 🙃 و نمیخواند عاقلانه ببینید که فعلا کاری نداریم اما اگه 🫵 تو هم مثل ما بر اساس مشاهدات🥸 اینجوری فکر میکنی؛ یه تبریک به تو 👏میگم و ده تا بدوبیراه(بی ادبی نه ها⛔️در حد نقد) به بزرگترها😐 🎁 تبریک رو به تو میگم چون این خیلی خوبه🍃 نوجوونیه تو با نوجوونیه دهه های قبل خیلی متفاوته😎 علت تفاوتش می دونی چیه؟ تو یه نوجوون هوشیار و با فهم و درک هستی که دنبال حقیقتی👌 و این خیلی خوبه که میخوای منطقی 🔍بررسی کنی تو اهل استدلالی 🧠و این عالیه ما حسیبایی ها مثل همیم...☺️ دلخوریمون از بعضی از بزرگترها 😏هم بخاطر اینه که نتوتستند حقایق رو مقابل دیده های 👓 ما قرار بدند تا بتونیم درست فهم کنیم. خب معلومه ما نوجوونا مشاهداتمون رو تفسیر میکینم😌 و شما بزرگترها هم که کمکی نکردید این زاویه دید رو درست تنظیم کنیم!😕 (حالا خدا کنه مشاهدات👀 خودتون رو درست تنظیم کرده باشید🤭) یه چیزایی رو دیدیم که فقط شاید یه پلان🎬 از واقعیت ها بوده خب اون پلانم چیزایی خوبی نداشته 🤨 حداقل کفه بدیاش می چربیده به خوبیاش 🙂‍↔️ این شد که پرشدیم از سوالای بی جواب❓ واینجور مواقع نظراتمون میشه اولین پاسخ هایی که دریافت می کنیم ...🧐 راستش اینجا دیگه منبع مهم نیست 🙂‍↕️ اینجا جوابــــــ🌱ــــــ مهمه که شما بهمون ندادید!😒 ولی این فقط یه درددل💔کوچیک بود ما خودمون دست به کار شدیم 🧗🏼‍♂ راستشو بخوایید محتوا نتونستیم آماده کنیم 🫠 آخه همش امتحان داشتیم📝 اما تونستیم محتوای خوب انتخاب کنیم.👌 این روزها با ما باشید تا کوچولو کوچولو یه مرور تاریخی 📜 و آماری 📊 بکنیم.. راستی ما نوجوونا یه خصوصیت خیلی خوبم داریم... حرفامونو که بشنوید 🗣 زودی از دلمون در میاد...🫂 همه شما بزرگترها رو دوست داریم 💕 و از این به بعد اگه خودتونم نخوایید ما وادارتون می کنیم به🏃🏃‍♂ حرکت کردن چون این خاک واس ماس🇮🇷 حق ماس😤 پیشرفتشم با ماس🏆 غیر ایرانی و ترک وطن کرده ها هم هــ🤫یـــــــــــشـــــ🥊 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/ تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
خب خب بریم دهه فجری🇮🇷 یه هوا مطالعه تاریخی داشته باشیم اونم نه از زبان ما👆 "آخه آدم اختیار مال ✈️ خودشم نداشته باشه..." جنگ ویتنام؟! که هیچ یه زمانی بود نه تنها مال، بلکه مالک خاکمون هم نبودیم!👀 شب موقع خواب🥱خبری نبود، صبح پا میشدی میدیدی مملکت دست روس ها💂 ست می رفتی خونه برمیگشتی می دیدی دست انگلیسا🕵‍♂ست 🙄 درحالیکه کشور تو خودشو بیطرف دعوا 🤬معرفی کرده بود!☹️ اصلا از کجا معلوم اسداله علم راست گفته باشه!؟🤔 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام / اینستاگرام @hasib_ece
کجا بودیم؟ کجا هستیم؟ آمار ببینیم....🤔 به نقل از iSi: "قدرت شانزدهم🧑‍🎓 علمی جهان با سرعـــ🚀ــت۸۲ برابر..." 😌 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
ما هیـــچ؛ما نــــ👀ـــگاه...🫡 آخه مگه باباته که کنترل تلویـــ📺ـزیون دستش باشه؟!😂 فردوست دیگه کدوم عالیجنابیه....!؟🤔 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
نخستین مدال آوری زنــ🧕ـــان در کل تاریخ ایراااان🎖 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/ تلگرام / اینستاگرام @hasib_ece
عاقا قدیما شاه مملکتم زنــ👰‍♀ــشو خودش انتخاب نمیکرد😅 بااین تفاوت که عروسای مردم رو مامان بابای دامـــ🤵‍♂ــاد انتخاب میکرد ولی عروس شــ👑ــاه رو انگلییییییس😬 انقدر بدم میاد😡 ادای مادر عروس رو درمیاورد 😏 فردوست دیگه کدوم عالیجنابیه....!؟🤔 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
🩺 طی چهل سال رشد پزشــــ👨‍⚕ـــکی در کشورها: کانادا ۱/۴ برابر💊 چین ۱/۶ برابر🧪 آمریکا ۱/٨ برابر💉 فرانسه ۱/۹ برابر🩸 ژاپن ۲ برابر🧬 ایران ۵ برابر😎 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/ تلگرام/ اینستاگرام @hasib_ece