🔔بیمه عمر مانده بدهکار (بیمه وام) چیست؟
▫️شاید همواره نگران وامهایی باشید که برای رفع مشکلات مالی خود دریافت کردهاید. زیرا این وامها برای شما تعهدات طولانی مدتی ایجاد میکنند و نگران این موضوع هستید که در صورت فوت این تعهدات به خانواده منتقل میشود و در نتیجه این اتفاق ناگوار اعضای خانواده را در وضعیت بسیار دشواری قرار میدهد.
🤔آیا میدانید شرکتهای بیمه برای رفع این نگرانی شما راهحل مناسبی دارند.
📎ادامه خبر👈http://go2l.ir/n7SrM
➖➖➖➖➖➖
📿 @hawzeh_velaei
🔴 ایتا خود را #به_روز کنید
👇
http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.eitaa.messenger&ref=share
➖➖➖➖➖➖
📿 @hawzeh_velaei
🔔زمینه سازی صدور مجوز اقامت به سرمایهگذاران خارجی
معاون وزارت کشور:
🔹مطابق مصوبه اخیر هیات وزیران،"وزارت کشور موظف است برای اتباع خارجی که حداقل دویست و پنجاه هزار دلار در ایران سپردهگذاری یا سرمایهگذاری کنند مجوز اقامت پنج ساله صادر نماید.
🔹«شیوه نامه اعطای مجوز اقامت در اسفند ۱۳۹۸ به مراجع ذیربط ابلاغ شد.
fna.ir/ex65h7
➖➖➖➖➖➖
📿 @hawzeh_velaei
💢 تصویری از برگزاری مراسم لیالی قدر در مصلی قدس با رعایت فاصله گذاری
➖➖➖➖➖➖
📿 @hawzeh_velaei
🔔دوکلمه حرف حساب از بک عالم سنی
🙏تصريحات النائب الأردني طارق خوري تشعل الشارع الأردني وَ ترهب التيارات السلفية كتب الخوري في تغريدة له :
* هَلْ الشيعة من خان فلسطين؟
✍✍
ترجمه:
سخنان نماینده مجلس اُردن "طارق خوری "خیابانهای اردن را شعله ور و احزاب و گروههای سلفی را به وحشت انداخت!!!
آقای خوری در مقاله خود این چنین نوشت است:
آیا آنهائی که به فلسطین خیانت کردند شیعه بودند!؟
آیا آنهائی که لیبی را نابودکردند و اهالی لیبی را میکشند شیعه هستند!؟
آیا انتحاریهائی که اجسادخود را در عراق، سوریه، عربستان، کویت و... منفجرمیکنند شیعه هستند!؟
آیا آنهائی که مسجد الاقصی را به آتش میکشند شیعه هستند!؟
آیا شیعیان بودند آنهائی که کشور سومالی را نابود کردند!؟
آیا هواپیماهای آمریکائی که بغداد را بمباران کردند از فرودگاههای شیعیان پرواز میکردند!؟
آیا انفجارهائی که در صحرای سینای مصر صورت میگیرد شیعیان انجام میدهند!؟
آیا القاعده، داعش و جبهة النُصرة شیعه هستند!؟
چرا در بین صهیونیستها عملیات انتحاری نمیبینیم ولی درمیان ملتهای مسلمان میبینیم!؟
آیاقرضاوی (عالم تندرو سلفی) از علمای شیعه میباشد!؟ آیا او همه حرامها را حلال کرده است!؟
خوش به حال صهیونیستها که توانسته اند، کاری کنند که ما تفنگهایمان را به سوی یکدیگر نشانه بگیریم و این، آنها هستند که هر روز آبادیهای صهیونیست نشین را تاسیس میکنند و به ما میخندند!!!
میبینیم که سعودیها و لیبیائیها و تونسیها و... هر روز عملیات انتحاری انجام میدهند و در همه کشورهای اسلامی بمب منفجر میکنند، بجز فلسطین اشغالی!!! جایی که صهیونیستها جاخوش کردهاند. چرا و چه میبینید!؟ آیا حزب الله لبنان مانع آنها شده است!؟
چرا اهلسنت در زمان شاه ایران هیچ تحرک و مخالفتی باشاه نداشتند!؟ با اینکه شاه هم شیعه بود!!! مخالفت که هیچ، بلکه همه اهل سنت از او اطاعت میکردند!!!
حزب الله لبنان را ملامت میکنید که چرا فلسطین را آزاد نمیکند، در حالیکه یک حزب و تعداد معدودی بیشتر نیستند و دولتها وحکومتهای عربی و اسلامی بطورسری و علنی از یهود رضایتمندی میطلبند و آخرین آنها نیز اردوغان میباشد!!!
بهر حال من نظر خودم را دارم و شما نظر خودتان را، ولی هرگاه یک شهروند خلیجی عملیات شهادت طلبانه در فلسطین اشغالی انجام داد، آنوقت نظرم را تغییر میدهم!!!
وقتی که ببینم که پرچم داعش و القاعده بر سر کنیست اسرائیل به اهتزاز در آمده است و کشورهای عربی سفارتخانههای صهیونیستها را بسته اند، دیگر به این باور میرسم که من اشتباه کردهام!!! ____________
➖➖➖➖➖➖
📿 @hawzeh_velaei
🔔هنگام ضربت خوردن امام علی (ع) در نمار صبح، امام حسن و امام حسین کجا بودند؟
🙏مداحان می خوانند که پس از شهادت علی (ع) ایشان پیش امام حسن و امام حسین رفتند. آیا در نماز صبح این بزرگواران در نماز پدر در مسجد حاضر نبودند؟ مستندات تاریخی چه می گویند؟
پاسخ اجمالی
روایاتی که در باره ضربت خوردن حضرت علی (ع) و حضور امام حسن و امام حسین (ع) وارد شده است،متعدد است. به همین جهت چند احتمال در این بحث تصور می شود:
1.ضربت خوردن امام علی (ع) در خارج مسجد بوده است.که بنا بر این احتمال می توان گفت اگر امام حسن و امام حسین در آن لحظه در کنار پدر نبوده اند به این دلیل بوده است که امام علی (ع) قبل از امام حسن و امام حسین به سوی مسجد حرکت کرده بودند.
2. ضربت خوردن امام علی (ع) در مسجد و در حین نماز بوده است که روایات متعددی در تأیید این احتمال و نظر وجود دارد. بنا بر صحت این دسته در باره حضور امام حسن و امام حسین دو احتمال وجود دارد:1. امام حسن و امام حسین (ع) در مسجد در هنگام نماز و ضربت خوردن پدر بزرگوارشان حضور داشتند.
2. امام حسن و امام حسین در هنگام نماز و ضربت خوردن پدر بزرگوارشان حضور نداشتند.
در باره احتمال دو م (عدم حضور در موقع نمار و ضربت خوردن ) باید بگوئیم:
اولا: مستند معتبری ندارد تا ما به بحث در آن بپردازیم.
ثانیاً: بسیاری از خطباء روایت می کنند که در موقع ضربت خوردن امام (ع)، حسنین (ع) در مسجد حضور داشتند و ایشان را به منزل آوردند و ام کلثوم با دیدن پدر در آن حالت، گریه و ناله سر داد!.
ثالثاً: شیخ طوسی روایت می کند :" وقتی ابن ملجم می خواست به امام على (ع) ضربه بزند، شخص دیگری با او همدست بود که ضربه اش به دیوار برخورد کرد، امّا ضربه ابن ملجم به آن حضرت اصابت کرد. و در حالی که امام در سجده بود، بر سر آن حضرت فرود آمد. و حسن و حسین آمدند و ابن ملجم را گرفته و در بند کردند."
بنا بر این ادله باید گفت که امام حسن (ع) و امام حسین (ع) در هنگام ضربت خوردن امام علی (ع) در مسجد بودند.
اما بنا بر این احتمال که امام حسن و امام حسین در هنگام نماز و ضربت خوردن پدر بزرگوارشان حضور نداشتند. ممکن است به این دلیل بوده است که امام علی(ع) هنوز فریضه صبح را شروع نکرده بودند و مشغول نماز مستحبی بوده اند و فرزندان ایشان قصدشان حضور برای فریضه صبح بوده است ولی در همان نماز مستحبی ضربت ابن ملجم بر ایشان وارد شده است.
پاسخ تفصیلی
در پیشینه شهادت امام علی (ع) قضیه ای که مسلم است و باید مورد توجه قرار گیرد این است که سه تن از خوارج ( ابن ملجم و همدستانش ) نقشه کشیده و تصمیم گرفتند امام علی(ع) ، معاویه و عمرو عاص را همزمان در شب نوزده ماه مبارک ترور کرده به قتل برسانند.
وقتی به گزارشاتی که متعرض جریان ترور معاویه و عمرو عاص شده اند مراجعه می کنیم در آنها چنین آمده است:
1. ترور معاویه: در حالی که معاویه در سجده بود برک ضربه ای به او وارد کرد و از آن به بعد بود که در هنگام نماز برای خلفاء محافظ می گذاشتند، بعد از این واقعه معاویه به منظور محافظت از خود از "المقصوره"(محراب) استفاده می کرد. " [1]
2. عمرو بن بکیر (بکر) منتظر عمرو عاص ماند اما او به خاطر درد شکم ، در آن شب از منزلش خارج نشده بود و به جای او خارجة بن حذاقة العدوی با مردم نماز خواند، بکر به گمان اینکه او عمر عاص ایت ضربه را بر او وارد کرد و او را کشت. [2]
3. درباره ضربت خوردن حضرت علی (ع) و حضور امام حسن و امام حسین (ع) وارد شده است، چند احتمال وجود دارد:
احتمال اول: این که ضربت خوردن امام علی (ع) درخارج مسجد بوده است.که بنا بر صحت این احتمال می توان گفت اگر امام حسن و امام حسین در آن لحظه در کنار پدر نبوده اند به این دلیل بوده است که امام علی (ع) قبل از آنان به سوی مسجد حرکت کرده بودند. آنان قصد داشته اند که بعداً برای شرکت در نماز جماعت صبح به مسجد بروند که ابن ملجم مهلت نداده است.
احتمال دوم: ضربت خوردن امام علی (ع)در مسجد و در حین نماز بوده است دلائل و روایات متعددی بر این احتمال تأکید دارند از جمله:
1. امام سجاد (ع) فرمودند: وقتی ابن ملجم می خواست به امام على (ع) ضربه بزند، شخص دیگری با او همدست بود که ضربه اش به دیوار برخورد کرد، امّا ضربه ابن ملجم به آن حضرت اصابت کرد. و در حالی که امام در سجده بود، بر سر آن حضرت (جایى که قبلاً نیز در جنگها زخم برداشته بود.) فرود آمد. در آن هنگام حسن و حسین آمدند و ابن ملجم را گرفتند و در بند کردند."[3]
2. در کنزالعمال در باب فضائل علی (ع) آمده است: هنگامی که حضرت علی (ع) سر از رکوع برداشت، ابن ملجم (با شمشیر ) ضربه خود را وارد کرد. حضرت به کنار رفت و فرمود: نمازتان را تمام کنید و کسی را مقدم (امام جماعت) نکرد.[4]
3. تاریخ دمشق در شرح حال امام علی(ع)آورده است: عبدالرحمان بن ملجم در حالی که آشفته بود در نماز صبح علی (ع) را به وسیله شمشیری که سمّی
بود ضربت زد ...[5]
و همچنین گفته است: عبدالرحمان بن ملجم، در نماز صبح علی (ع) را به وسیله شمشیری که سمّی بود، از روی آشفتگی ضربت زد و علی (ع) همان روز از دنیا رفت و در کوفه دفن شد. [6]
4. ابن ابی الدنیا در مقتل امیرالمؤمنین (ع) گفته است: علی (ع) بیرون آمد و تکبیرة الاحرام نماز را گفت، سپس یازده آیه از سوره انبیا را قرائت کرد، سپس ابن ملجم ضربتی را بر وسط سرش زد...[7]
و همچنین می گوید: وقتی که ابن ملجم امام علی (ع) را در در نماز بود، ضربت زد، عقب رفت سپس جعده را به جلو فرستاد و با او (جعده) مردم نماز خواندند...[8]
5. ما روایتی پیدا نکرده ایم که به صراحت شهادت امام علی (ع) را در محراب نفی کند. بلکه نهایت چیری که در روایات آمده است این است که ابن ملجم متعرض امام شد، یا برای آن حضرت کمین کرد و امثال این تعابیر که هیچ تعارضی با روایاتی که دلالت بر شهادت آن حضرت در محراب می کنند، ندارد.
6. روشن است که آن سه نفر شقیّ و سنگدل برای اجرای نقشه خود برنامه ریزی کرده بودند و مناسب ترین حالت را برای عملی کردن این نقشه، اثناء نماز دیدند؛ زیرا اگر فرض کنیم که امام (ع) بعد از خواندن نماز هیچ محافظ و حمایتی نداشت، و ترور آن حضرت آسان بود، ولی درباره معاویه و عمرو عاص این طور نبود که ترور آنها در غیر نماز آسان باشد زیرا معاویه معروف به ترس بود و بسیار احتیاط می کرد. حتی معروف بود به این که مانند امپراطوران و پادشاهان به همراه محافظانش حرکت می کرد، پس کشتنش در غیر نماز آسان نبود.
همچنین عمرو بن عاص هم در محافظت از جان خود بسیار احتیاط می کرد تاجایی که حتی در جنگ صفین برای حفظ خود کشف عورت کرد! پس، ترور او هم در غیر نماز بسیار مشکل بود. این ویژگی ها می تواند دلیل باشد خوارج چاره ای نداشتند جز این که در نماز نقشه خود را عملی سازند.
7. امام علی (ع) در شجاعت شخصیت بی نظیر و شجاعت او زبانزد همه بود و قطعاً این شجاعت از ابن ملجم مخفی و پنهان نبود! بنا بر این شکّی نیست که ابن ملجم چاره ای ندارد جز این که برای قتل علی (ع) در هنگامی که آن حضرت در حال نماز و مناجات با خدا باشد، برنامه ریزی کند تا کشتن آن حضرت بر او آسان باشد.
8. امام علی (ع) به آزمودگی و دور اندیشی معروف بود و کسی بود که در هنگام حرکت به همه اطراف خود توجه کامل داشت واز چیزی غافل نمی شد.. مغازی در این باره می گوید: دختر حارث بن عامر بن نوفل به برده خود وحشى (برخى گفتهاند که برده جبیر بن مطعم بوده است)، گفت: پدر من در بدر کشته شده است، اگر بتوانى یکى از این سه نفر (محمد، حمزة بن عبد المطلب و على بن ابى طالب) به قتل برسانی آزاد خواهى شدو... وحشى به او گفت:" ، تو مىدانى که قتل رسول خدا (ص) برای من ممکن نیست و اصحابش هم او را تسلیم نمی کنند. در مورد حمزه به خدا قسم ، اگر او خواب هم باشد، من از ترس جرأت ندارم نزدیکش شوم و بیدارش کنم! ولى در مورد على امید موفقیت براى خود داشتم. همچنان که بین مردم در جستجوى على بودم، که او متوجه من شد. فهمیدم که مردى کار آزموده و دوراندیش است و همه اطراف خود را زیر نظر دارد، با خود گفتم: این کسى نیست که من در جستجویش باشم. [9]
با توجه به مطالب بالا اطمینان پیدا می شود که ضربت خوردن امام علی (ع) در محراب بوده است.
اما نسبت به حضور امام حسن و امام حسین (ع) باید گفت:
اولاً: دلیلی برای گفته مداحان مبنی بر عدم حضور آنان در لحظه بیان نشده است تا مناقشه با آنان، یک مناقشه علمی باشد،بلکه بسیاری از آنان روایت می کنند که در موقع ضربت خوردن امام (ع)، حسنین (ع) در مسجد حضور داشتند و ایشان را به منزل آوردند و ام کلثوم تا حضرت را با آن حالت دید گریه و ناله سر داد!.
ثانیاً: شیخ طوسی روایت می کند :" وقتی ابن ملجم می خواست به امام على (ع) ضربه بزند، شخص دیگری با او همدست بود که ضربه اش به دیوار برخورد کرد، امّا ضربه ابن ملجم به آن حضرت اصابت کرد. و در حالی که امام در سجده بود، بر سر آن حضرت (جایى که قبلاً نیز در جنگها زخم برداشته بود.) فرود آمد. در آن هنگام حسن و حسین آمدند و ابن ملجم را گرفتند و در بند کردند." [10]
ثالثاً: روشن است که در زمان شهادت امام علی (ع) امام حسن و امام حسین (ع هر دو ازدواج کرده بودند و دارای منزل مستقل بوده اند. بنا براین معنی ندارد که امام علی (ع) نزد آنان آورده شود؟ آیا آن حضرت را به خانه حسن (ع) آوردند یا به خانه حسین (ع)؟ یا به پیش هر دو آوردند؟ روشن است که این فروض صحیح نیست؛ زیرا اگر آن حضرت را به خانه امام حسن (ع) یا امام حسین (ع) برده بودند باید به آن تصریح می شد. بلکه در این گونه حوادث متعارف است که شخص را به خانه خودش می برند و فرزندان و آشنایان در آنجا دور او جمع می شوند و این همان چیزی است که روایات دیگری آن را تأیید می کنند که شیعیان و علاقمندان آن حضرت اطراف منزل امام جمع شدند.
بله ممکن است بگوئیم بسیار طبیعی است امام حسن (ع) و ا
مام حسین (ع) بعد بعد از وقوع این حادثه بزرگ و زود تر از مردم به منزل رفته باشند تا اهل منزل را برای پذیرش این مصیبت غیر قابل جبران آماده سازند. و کار انتقال امام را به اصحاب بزرگی مانند حجر بن عدی واگذار کرده باشند.
از مجموع این دلائل و روایات می توان نتیجه گرفت که امام حسن (ع) و امام حسین (ع) در هنگام ضربت خوردن امام علی (ع) در مسجد بودند.
اما بنا بر فرض صحّت روایاتی که دلالت دارد که امام حسن و امام حسین (ع) در لحظه ضربت خوردن پدر بزرگوارشان مسجد حضور نداشتند، ممکن است بگوئیم علت عدم حضور آنان این بوده است که امام علی(ع) هنوز فریضه صبح را شروع نکرده بودند و مشغول نماز مستحبی بوده اند و فرزندان ایشان قصدشان حضور برای فریضه صبح بوده است ولی در همان نماز مستحبی ضربت ابن ملجم بر ایشان وارد شده است.
--------------------------------------------------------------------------------
[1] انسابالأشراف،ج2،ص490(چاپزکار،ج3،ص:251).
[2] همان، ص491.
[3] الطوسی، امالی، الجزء الثالث، الحدیث (18)
[4] کنز العمال: ج 15/ 170، ط 2، حدیث: (497)
[5] ابن عساکر، تاریخ دمشق، ترجمة امیر المؤمنین، حدیث (1397)
[6] لأحمد بن حنبل، کتاب الفضائل فضائل امیر المؤمنین، حدیث 63
[7] بر گرفته ار حاشیه انساب الاشراف ، ج2، ص 492،(چاپزکار،ج3،ص:254).
[8] . همان، ص 492 .
[9] . واقدی، محمد بن عمر، کتاب المغازى، تحقیق: مارسدن جونس، ج1،ص 285، بیروت، مؤسسة الأعلمى، چاپ سوم، 1409ق.
[10] .شیخ طوسی، الأمالی، ص 365.
/#کانال_حوزه_ولایی↙️
📿 @hawzeh_velaei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این نرخ ارز برای صادرات و اشتغال خوبه
http://eitaa.com/joinchat/1223360536C8a78ba74bb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔔از مشترکات دو دولت ، برکناری وزیر در جلسه
http://eitaa.com/joinchat/1223360536C8a78ba74bb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹روش های آزادسازی سهام عدالت و مزایای انتخاب هر روش!
http://eitaa.com/joinchat/1223360536C8a78ba74bb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥چراعاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی
.http://eitaa.com/joinchat/1223360536C8a78ba74bb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 #ببینید
🎥 کریمی قدوسی:
نظر وزیر اطلاعات در مورد #کاوه_مدنی این بود که جزو چند دانشمند مطرح دنیا است!
📅۲۱آبان۱۳۹۸_مدرسه معصومیه(س)
@hawzeh_velaei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کرونا و نانوچیپها⁉️به یه بار گوش دادن میارزه⁉️➖➖➖➖➖➖
📿 @hawzeh_velaei➖➖➖➖➖➖
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پشت درهای بسته حرم حضرت معصومه سلام الله علیها.... موقع اذان صبح روز ۱۹ رمضان ➖➖➖➖➖➖
📿 @hawzeh_velaei
کتابی بدون متن.pdf
2.91M
کتابی بدون متن.pdf
بخوانید ولی نه از جنس خواندن معمولی
لطفا ببینید ➖➖➖➖➖➖
📿 @hawzeh_velaei
🔔انتشارات دانشگاه تهران کلیه کتابها را رایگان در اختیار شما قرار داده است، تا رایگان هست استفاده کنید و کتابهای مورد نظرتون رو دانلود کنید.
https://ketaabonline.com/
➖➖➖➖➖➖
📿 @hawzeh_velaei
تصویری از باغ وحش آمریکای متمدن! (نمایشی از کودکان اسیر دست بسته در نیویورک۱۹۱۱)- مشرق نیوز
( غرب وحشی )
http://eitaa.com/joinchat/1223360536C8a78ba74bb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔔علی و ولایتش مظهر رحمانیت و مهربانی اسلام
🔔روژه گارودی، متفکر فرانسوی، از شخصیت و وصیت بی نظیر علی علیه السلام می گوید
✅شگفت انگیزه @hawzeh_velaei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عالم سنی ، به دور از اختلافات مذهبی ، حقایق پنهان را آشکار کرده و امیرالمومنین علیه السلام را معرفی می کند. ➖➖➖➖➖➖
http://eitaa.com/joinchat/1223360536C8a78ba74bb
📺برنامه های امشب و احیای قدر در رسانه ملی
▪️شبکه یک: قرائت دعای جوشن کبیر و سخنرانی حجت الاسلام رفیعی، حرم رضوی ساعت ۲۳
▪️شبکه دو: سخنرانی حجت الاسلام سعیدی و مداحی عباس حیدرزاده، حرم مطهر حضرت معصومه (س) ساعت ۲۳:۳۰
▪️شبکه سه: سخنرانی حجت الاسلام انصاریان، حسینیه همدانیها ساعت ۲۳:۳۰
▪️شبکه چهار: سخنرانی حجت الاسلام میرباقری و مداحی حسن شالبافان، مسجد جمکران ساعت ۱۲ بامداد
▪️شبکه پنج: سخنرانی حجت الاسلام حمید میرباقری و دعاخوانی غلامرضازاده و زین العابدین/ حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ساعت ۲۲
▪️شبکه قرآن: سخنرانی آیت الله رئیسی، حرم امامزاده صالح (ع) ساعت ۲۳:۳۰
▪️شبکه آموزش: سخنرانی حجت الاسلام هاشمیان و مداحی احمد شربیانی و خلف زاده، حرم مطهر امام خمینی (ره) ساعت ۲۳
http://eitaa.com/joinchat/1223360536C8a78ba74bb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علی یا مددی الا یا خذ بیدی جالبه ببینید. التماس دعا http://eitaa.com/joinchat/1223360536C8a78ba74bb
مرکز خدمات حوزههای علمیه : اخیراً عدهای سودجو از طریق تماس تلفنی با عناوین مختلف اقدام به جلب اعتماد، اخذ مشخصات شخصی طلاب و انتقال پول از حساب ایشان مینمایند.
در صورت تماس افراد و شماره های ناشناس، ضمن عدم همکاری، مراتب را بلافاصله به پلیس فتا اطلاع دهید.http://eitaa.com/joinchat/1223360536C8a78ba74bb
❤️👌👌دو ضربت تاریخی عالم
امیر المومنین علی علیه السلام ضربتی زد و ضربتی خورد:
👈ضربتی که زد افضل بر عبادت جن و انس شد (ضربة علی یوم الخندق افضل من عبادة الثقلین)
👈و ضربتی که خورد ارکان هدایت بشر را منهدم کرد (تهدمت و الله ارکان الهدی)
🙏🏽خدایا ما را رستگار گردان
چنانکه مولایمان فرمود
فزت و رب الکعبه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قربه الی الله
➖➖➖➖➖➖
📿 @hawzeh_velaei