اولین بار که تورا دیدم،
زخمی داشتی که از دیگری بود
من تورا با همهٔ زخم هایت دوست داشتم...
#جمال_ثریا
نامه ای به دختر آیندم:
"سعی نکن منو بپیچونی ،من خودم یه عمری همرو پیچوندمُ همه ی راهاشو بلدم"
من از گریه کردن جلوی دیگران متنفرم، پس اگه یروز اشک منو دیدی بدون حالم خیلی گرفتهس.
بعد از مرگم همراهم دوتا فنجان چای هم دفن کنید
صحبت های من با خدا به درازا میکشد
بندگانش بی اجازه وارد شدند
خودخواهانه قضاوت کردند
بی مقدمه شکستند
و بی خداحافظی رفتند.
#سیمین_بهبهانی