اشکاشو با پشت دست پاک کرد و اروم نجوا کرد :
+ میتونم توی این قطره های غلتان خودمو غرق کنم و مطمئن باشم هیچ کس سراغمو نمی گیره !...
کاشکی یکی بیاد دستمو بگیره
منو پشتش قایم کنه وایسته جلو آدما
داد بزنه بابا بسه دیگه این بچه گناه داره ولش کنین:( ...
هر وقت بی دلیل بد اخلاقم احتمالا دلتنگِ یکی ام
و اینجوریم که نمیخوام قبول کنم .
مودم من بعد از الان...
چقدر امروز بیشتر از وقتی که رفتی دلم هوات رو کرده خرگوش من:)!
مراقب خودت باش!خوب غذا بخور و لباس بپوش اونجایی که هستی هوا خیلی خیلی سرده یه وقت سرما نخوری!!!
امروز به جای تو با عکسات حرف زدم و گریه کردم:(
زودتر برگرد...🫂💜
زل زدم بهشو با بغض عجیب تو گلوم که هر لحظه بزرگ تر میشد و بیشتر به دلم چنگ میزد گفتم :
+ اگه یه روزی دیگه نباشم واسه همیشه ،
اگه دیگه نه صدامو بشنوی و نه خنده هامو ببینی ،
ناراحت میشی ؟
اصلا دلت واسم تنگ میشه ...؟
_ مثل همیشه شروع کرد خندیدن ،
میخواست باشوخی حرفامو عوض کنه ...
اخه باورش نمیشه این دفعه دیگه دارم راست میگم :)!
نمی دونه اخرین لحظه هاست و من مثل انبار باروت هر دقیقه امکان داره منفجر شم و قصه ام تموم شه :)!
کاش بفهمه این آخریا باید باهام مهربون تر باشه :/
#شرحِ_غم