کاشکی یکی بیاد دستمو بگیره
منو پشتش قایم کنه وایسته جلو آدما
داد بزنه بابا بسه دیگه این بچه گناه داره ولش کنین:( ...
هر وقت بی دلیل بد اخلاقم احتمالا دلتنگِ یکی ام
و اینجوریم که نمیخوام قبول کنم .
مودم من بعد از الان...
چقدر امروز بیشتر از وقتی که رفتی دلم هوات رو کرده خرگوش من:)!
مراقب خودت باش!خوب غذا بخور و لباس بپوش اونجایی که هستی هوا خیلی خیلی سرده یه وقت سرما نخوری!!!
امروز به جای تو با عکسات حرف زدم و گریه کردم:(
زودتر برگرد...🫂💜
زل زدم بهشو با بغض عجیب تو گلوم که هر لحظه بزرگ تر میشد و بیشتر به دلم چنگ میزد گفتم :
+ اگه یه روزی دیگه نباشم واسه همیشه ،
اگه دیگه نه صدامو بشنوی و نه خنده هامو ببینی ،
ناراحت میشی ؟
اصلا دلت واسم تنگ میشه ...؟
_ مثل همیشه شروع کرد خندیدن ،
میخواست باشوخی حرفامو عوض کنه ...
اخه باورش نمیشه این دفعه دیگه دارم راست میگم :)!
نمی دونه اخرین لحظه هاست و من مثل انبار باروت هر دقیقه امکان داره منفجر شم و قصه ام تموم شه :)!
کاش بفهمه این آخریا باید باهام مهربون تر باشه :/
#شرحِ_غم