به خدای کعبه که راحت شدم :))))
تنها جمله ای که نشانه چندین سال سختی زندگی بدون فاطمه سلام الله علیها بود
چه کشید آقا
به قولی که حاج محمود کریمی می خوند :
حیدر حیدر
امشب میشی مهمون مادر
از ما بیشتر درد تو می دونه مادر:)
JRJR9PU8Y58U34]0U[0WE4.pdf
حجم:
102.3K
داستان ویرایش نشده می خوانید ؟
نام : #ماه_ابدی
قسمت اول : میراث
هدایت شده از Mahya_sadat
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻این شب ۲۳ ماه رمضان که از قضا شب جمعه هست شاید همون شب جمعه ای است که صیحه آسمانی ظهور زده میشه به شرطی که....
بهسادگی از کنار این کلیپ عبور نکنیم
و با فرستادن این ویدیو برای دیگران قدم کوچکی برای ظهور امام زمانمون برداریم❗️
استاد پناهیان
این حرف رو از مدت ها پیش حتی قبل از شهادت شهید طالب زاده تو ذهنم بود و نمی دونستم چجوری و کجا بگم
دیروز که داشتم عکس ها و پیام های قدیمی ام رو زیر و رو می کردم یادم افتاد بیشتر از یکسال پیش یک ماجرایی در فضای مجازی پخش شد که خیلی داستان شد و خیلی ها هم به ماجرا خندیدن و جوک درست کردن
ماجرای امتیاز و رتبه پهلوانان در IMDb
دیدیم با اینکه فیلم های خیلی مشهور و انیمه و انیمیشن هایی با کار قوی در این نظرسنجی حضور دارند اما نمره شون هیچکدوم به پای پهلوانان که یک پویانمایی مخصوص کودک بود نمیرسه که ۱۰ از ۱۰ شد و بعد از یک روز هم به هر دلیلی که عنوان شد از لیست نظرسنجی حذف شد
داشتم فکر می کردم مگه فیلم های آمریکایی و کره ای چه چیزی دارند ؟
انیمه های چینی و ژاپنی چه ویژگی دارند ؟
مگه به جز اینه که هر کشوری برای محصولات خودش از فرهنگ خودش اقتباس می گیره
مثلا کره برای فیلم هاش ، از غذاهاش استفاده میکنه از لباس هایی که داره استفاده میکنه تا مخاطب جذب کنه
(اینا به جز بخش داستان خود فیلم عه . مثلا از زمانی که فیلم های کره ای پخش شد و بولد شد ، بود که همه به سمت غذاهای رشته ای و نودل رو آوردن و خواستن امتحانش کنند)
مگه به جز این بود که توی انیمه ها از فرهنگ ها و افسانه های محلی خودش استفاده کرد ؟
توی فیلم های آمریکایی از داستان ها و افسانه های یونان و از توانایی های بصری سیستم هاشون !
چرا ایران نتونست محصولات خودش رو حتی کم و کوچک در سطح جهانی ارائه بده
اونم در زمانی که ما برنامه کودک درست کردیم با مفهوم عالی و کیفیت خوب که کسی نمیتونه روش حرفی بزنه
چرا نمیتونیم چیزهایی مثل شکرستان ، کلاه قرمزی ، قصه های جنگل ، ساختمان گلها ، تندر یا اصلا همین پهلوانان و خیلی پویانمایی دیگر رو جهانی بکنیم
تازه این درحالی هست که مفاهیم داخل این فیلم ها فقط مخصوص ملت ایران نیست که حتی اگر بود هم دلیل برای کمک کاری ما نبود
در زمانی که نه تنها آسیای شرقی و غربی و میانه که حتی ملت اروپا و آمریکا هم ، خانواده هایی که برای تربیت بچه هاشون حساسیت به خرج میدن و براشون اهمیت داره ، اگر چنین هنر هایی جهانی می شد اونا هم استفاده می کردن
اون وقت چیزی نبود که نشه تجربه کرد
از مترجم های فارسی زبان که میان این هارو به زبان خودشون ترجمه و زیرنویس یا دوبله می کنن تا فستیوال ها و کارناوال هایی که چه بسا با همین موضوع تولید بکنند
پس چرا هنوز مثل پشمک ها داریم دنبال دم خودمون و دور خودمون می گردیم و هیچی به هیچی|:
از طرف دیگه
و نگرانی دیگه
در حوضه فیلم و سریال
ما دستمون چلاغ نیست که فیلم خوب نسازیم 🥲
ما سریالی مثل گاندو درست کردیم که در فلان کشور عربی دوبله و پخش بشه
ما مختارنامه درست می کنیم تا در عراق منتشر بشه و این همه طرفدار پیدا کنه
چرا پس هنوز اونقدر که باید بعد از چهل و اندی سال پیشرفت نکردیم ؟
واقعا نمی خوام بهانه هایی مثل اینکه رسانه دست خودشونه و فیلان و بهمان بشنوم
فیلم های قهرمانی دی سی و مارول مگه چه ویژگی دارند که جهانی میشن ؟ که اون پسربچه دهه نودی عاشق مرد عنکبوتی و بتمن و هر خر و کوفت دیگه میشه .
داستان جذاب ؟
مگه داستان های شاهنامه تو حماسه و اسطوره سازی شاهکار نیست ؟
تو کدوم کتاب میتونی داستانی مثل سهراب و گردآفرید بیاری ؟ داستان زال و سیمرغ ؟ داستان رستم و سهراب اصلا
فقط بلدیم گند بزنیم به داستانامون یعنی ؟
صنعت بصری و سیستم های ادیت مون خوب نیست ؟ اینو به مرغ پخته بگی خنده اش می گیره . ما اونقدر داغون نیستیم
اصلا اینا به کنار
ما توی درست کردن فیلم های امنیتی با سناریو های خوب مهارت داریم
به حمد الهی سوژه هم اصلا کم نداریم😐 تا دلت بخواد هست
یجوری که چهل سال آینده رو میشه هرساله ده پونزده تا فیلم جاسوسی درست کنیم که دستگیر شدن
چرا ما دیدگاهمون هنوز آخرالزمانی نشده؟🥲
چرا باید هالیوود منتسب به صهیونیسم الان در حال آماده کردن ذهن مردم برای حضور دجال و آنتی کرایس باشه و ازون ور تازه بگه دجال همون دوازدهمین امام به همراه پیغمبر دروغینه اون وقت ما نشسته باشیم تو خونه هامون سینمایی هایی بسازیم که از اول تا آخرش دروغه
سریال بسازیم که طرف بزنه تو گوش باباش
کارکتر اصلیه ادای معتاد هارو دربیاره و یه سری حرف های مضحک بزنه
آقا اگر پتانسیل اش رو نداریم که کار اینجوری بکنیم پس فیلم هایی مثل لاتاری و منصور و به وقت شام چیه ؟
از آسمان نازل شده؟
خود حاج احمد اومده ایستاده در غبار رو پست کرده از بهشت برامون؟
خود اصحاب کهف ، مردان آندلس رو ضبط کردن فرستادن؟😐
دیگه واقعا نمیدونم چجوری سوالم و دغدغه ام رو توضیح بدم🧑🏻🦯
تهش هم میتونم فقط همینجوری سرم رو شیره بمالم که تو مگه کاری از دستت برمیاد؟ به تو چه
آهنگت رو گوش بده
آها
نعره بزن بگو« سهم زن از اسم آزادی همین بود؟؟؟؟؟
آرمان شهری که می گفتند با شادی همین بود؟؟؟؟ »
ایش🧑🏻🦯مسئول مربوطه هم نمی شناسیم بگیم پیگیری کنید
بعد میگن چرا مطالبه گر نیستید
الان کدوم کوفتی رو مطالبه کنیم مرت... یعنی فرد محترم ؟
کدومشوووووو؟؟؟؟؟