eitaa logo
آسایشگاه روانی 🪖
40 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
399 ویدیو
13 فایل
همون نسخه دوم کلبه عمو کونیکو خودمونه. روزمرگی های یه سرباز از جنگ برگشته با رد قرمز «غیرقابل درمان» روی پرونده اش🫠
مشاهده در ایتا
دانلود
مودم: خب صهیونیست مسیحی تموم شد پس باید چیو شروع کنیم؟ آفرین کتاب نوجوانانه سیرینتی ۲ درحالیکه یکش یادمون نیست😂
دلم برای آقای فریدون عباسی تنگ شده🥲هنوز واسم غیرقابل طبیعیه استادی که هلک و هلک من مدیریت و دوست حقوقی و جغرافیایی واسش رفتیم دانشکده فیزیک دیگه نیست حالا شده شهید دانشگاه
تولد کوچولومونهههه🥹🥹🥹 دونات عزیزمممممم که سال هشتم می شستیم ته کلاس و جای گوش دادن به اجتماعی نقاشی جهانگیری و ترامپ و روحانی می کشیدیم مسخره می کردیم و اینگونه شد که افتاد دوستی ها تولدت مبارک کوچولوووووووووو تازه ۱۹ سالت شده خانم معلم بهداشت🥹🥹🥹شلالکککک
یجوری این دوتا جغله اتاقم رو ترکوندن که فکر کنم اگر موشک می زد به اتاقم آنقدر آشفته نمی شد(مبالغه است ولی خب)
دلم می خواست امشب برایت خیرات شعر بنویسم؛ از همان هایی که هیچ وقت قسمت مان نبود که برایت بخوانم. ای کاش می شد به جایش حافظ را برایت باز کنم و بخوانم؛ از همان هایی که از حفظ می خواندی اما قسمت مان نبود. ای کاش بجای شعر برایت حرف می زدم؛ از همان هایی که خواب را از چشمانت می ربود اما قسمت مان سرانجام این سخنان نبود. ای کاش برایم شاهنامه می خواندی؛ از همان هایی که جای لالایی شب هایم را گرفته بود اما دیگر قسمت من نبود. اصلا ای کاش برایت داستانی، دل نوشته ای چیزی می نوشتم؛ از همان هایی که عینک ات را بالا می زدی و با سرعت آن را زیر و زبر می کردی تا مشکلش را بیابی اما دیگر قسمت من نبود. اصلا ای کاش بودی؛ از همان بودن ها که می دانستم جای دیگر زمین حضور داری و قلبت می تپد اما دیگر قسمت من نیست، بودنت را می گویم!
اره خلاصه؛ ای کاش بودی دو فنجان چای می ریختم. یکی برای تو و یکی برای من:)
امشب از همون شب هاست که فقط شعر جوابه اونم نه هر شعر و محتوای زننده ای اون کلمات عارفانه و عاشقانه ای که تورو از نقطه ای که توش قرار داری جدا میکنه و چند دور، دور جهان می چرخی و بعد یهو با پایانش پرت میشی به جایی که بودی امشب فقط حافظ و مولانا جوابه فقط عشق و دوری و دلتنگی
ای کاش صاحب یه کافی نت رو به روی ساختمون تیم بزرگ بازی گلوری زندگی میکنم و زیر دستم همون آیدا مورد علاقه بازی های ویدئویی مه که بهم نگفته😭 (چرت و پرت دارم میگم خودم می‌دونم)
ولی جدی من از سریال های با محتوای بازی یا بازی سازی خیلی خوشم میاد. یک مشت آدم که دارن با چیزهای مختلف و عجیب غریب سروکله میزنن و هنوز روحیات جوانانه شون رو دارن و حتی بابت سرگرمی ای که باعث حیاتشون شده پول می گیرن🥹🥹🥹یک نوع آرمان خواهی این سریال‌ها داره که واقعا دوست داشتنیه