بدتر اینجاست هروقت یه اشتباهی می کنم و فشار عصبی بهم وارد میشه بدنم هم میاد میگه عه ناراحتی پس بذار ناراحتیت رو سوبل بکنم و تورو به فنا بدم تا منتهی الیه ات رو به جهنم بفرستم مخصوصاً درد در اون نقاط از بدن که نمی دونستی عصب حسی توشه
من در حق خودم و یک موضوع و یک شخص ناحقی می کنم و همون شب درمورد ویژگی هاش توی تلویزیون بحث میشه . شما بگید این دست خدا اگر نیست چیه پس؟
هدایت شده از Tsukino…!
والا تا پارسال ولنتاین روز عشق خارجیا بود و خودمون روز عشق داریم و این حرفا
چشیده امسال اینقدر روز پرهیاهویی داره میشه؟🗿
هدایت شده از بینهایت
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
•شبیکهماهکاملشد•
به عالم
مژده دهیــــــد
بهترین عمویِ دنیا؛
بابالحوائج حضرت عباس آمد!
به قول سید مهدی شجاعی ؛
عبّاسِ مهربانم ،
همهیِ کائنات را زیر و رو کردهام!
و از تو شایستهتر نیافتهام.
بصیرتر در نگاه، استوارتر در ایمان،
محکمتر در پیمان، عمیــقتر در یقین،
فهیـــمتر در اندیشــه، فقیـهتر در دیـــن،
دلیرتر در نبرد ، لطیفتر در مهر و عاطفه...
خلاصه از تو برادرتر نیافتهام!♥️
#ایماهترینعمویدنیا🌙
#ایاهلحرممیروعلمدارخوشآمد
هدایت شده از سید کاظم روح بخش
16.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه استوری تولد متفاوت😍
تولد قمر بنی هاشم مبارک باشه
#استوری_کلیپ #سیدکاظم_روحبخش #ولادت_حضرت_ابالفضل
خوابم میاد و درسم مونده
نه میرم بخوابم از استرس درسم
نه درسم رو میخونم چون خوابم میاد
خلاصه که حالوم بددددد حالوم خرابببببب
حس این درس
حس درس هفتم زیست یازدهم رو داره
فصل تولید مثل🤌🏻همون قدر رو مخ همون قدر رو اعصاب