https://eitaa.com/31262414/1803
هاهاها یادمههههه ارههههع گودورتتتتتت
https://eitaa.com/31262414/1804
منم همینطور کیومرث منم همینطور
درد دارم🥲🤌🏻قشنگ حس اینو داره که جای نورون های عصبی ام که انتقال پیام درد رو میدن رگ های خونیم همراه با خون دارن درد رو ازینور به اونور می کنند وگرنه این حالت درد گرفتن طبیعی نیست
هدایت شده از ایما | شخصیت شناسی انیاگرام
• یه #type1 ای احساس ناراحتی و عصبانیت میکنه وقتی که...
بهش میگن که داره از دیگران انتقاد میکنه، چون اون خیلی سخت تلاش میکنه که حرفهاش رو کنترل کنه!😑
⠇#ادمین_هرماینی 💜
══════════════
⠇ @Eema_ennea
آسایشگاه روانی 🪖
• یه #type1 ای احساس ناراحتی و عصبانیت میکنه وقتی که... بهش میگن که داره از دیگران انتقاد میکنه،
++++
اونقدر که وسواس سر حرف زدن به خرج میدم و کسی نمیفهمه و تهش هم کاسه کوزه سرم شکسته میشه
فکر کردن به اینکه فردا از دوازده تا شش یک کله سر کلاسم باعث میشه تن و بدنم بلرزه
اونم با استاد صدری که رو دو ایکسه😭من تازه دارم مطالب این هفته رو هضم میکنم هنوز مرداشون که بماند هضم نکردم . فارغ از این بخش فعالیت ها و تمرین هامه تازه
سریال مزخرفیه که فقط دارم می بینم تموم بشه (خیلی کلیشه ای و تکراری)
تنها نکته مثبتش حرف دختره بود می گفت چیزی که میخوام درک و احترامه نه همچین اهمیت دادنی
فقط میتونستم بگم آره منم همینطور
ببین منم همینطور
اگر هنوز که هنوزه درگیر گذشته ام و به لحظه با یه چیز کوچیک ازش پریشون میشم صرفا واسه اینه که من درک و احترام می خواستم اینکه منو بشناسه نه اینکه به اسم اهمیت دادن کلا کوبیده بشه شخصیتم و محدود بشم . اره دخترم منم مثل تو بهش خیلی اهمیت میدم ولی دلسرد میشم وقتی می بینم یکی به دید تحقیر منو می بینه و فکر میکنه اون محافظ منه و نمیتونم به پاش برسم
بله دخترم میفهممت
چند روز پیش مامانم : می خواد برات با پولش فلان کار رو بکنه .
وی :
وی : اهاااااااا بهش بگو نیاز ندارم بیخودی خرج کنه من خودم اگر می خواستم میتونستم اینکارو برای خودم بکنم
(((و وی همچنان زمانی را با خود مرور می کند که یک هفته تمام داغان گشته بود چون همون شخص نمی فهمید دردش پول و حمایت مالی نیست دردش اینه که اون عوض شده و فکر میکنه وکیل وصی منه و احساس تحقیر شدن می کردم از سمتش)))))
اره منم خیلی احساسیم میخوام بدونم چی میگی:/ اصلا احساسات بودم دست و پا درآوردم 👨🏻🦯 والا اسیر شدیم تا یکم غرغر می کنیم و میگیم از یه عده انتظار دیگه ای داشتیم وقتی عوض شد ناراحت شدیم زود اسم احساساتی و احساسی و اینا می چسبونن😐