هدایت شده از ایما | شخصیت شناسی انیاگرام
• یه #type1 ای احساس ناراحتی و عصبانیت میکنه وقتی که...
بهش میگن که داره از دیگران انتقاد میکنه، چون اون خیلی سخت تلاش میکنه که حرفهاش رو کنترل کنه!😑
⠇#ادمین_هرماینی 💜
══════════════
⠇ @Eema_ennea
آسایشگاه روانی 🪖
• یه #type1 ای احساس ناراحتی و عصبانیت میکنه وقتی که... بهش میگن که داره از دیگران انتقاد میکنه،
++++
اونقدر که وسواس سر حرف زدن به خرج میدم و کسی نمیفهمه و تهش هم کاسه کوزه سرم شکسته میشه
فکر کردن به اینکه فردا از دوازده تا شش یک کله سر کلاسم باعث میشه تن و بدنم بلرزه
اونم با استاد صدری که رو دو ایکسه😭من تازه دارم مطالب این هفته رو هضم میکنم هنوز مرداشون که بماند هضم نکردم . فارغ از این بخش فعالیت ها و تمرین هامه تازه
سریال مزخرفیه که فقط دارم می بینم تموم بشه (خیلی کلیشه ای و تکراری)
تنها نکته مثبتش حرف دختره بود می گفت چیزی که میخوام درک و احترامه نه همچین اهمیت دادنی
فقط میتونستم بگم آره منم همینطور
ببین منم همینطور
اگر هنوز که هنوزه درگیر گذشته ام و به لحظه با یه چیز کوچیک ازش پریشون میشم صرفا واسه اینه که من درک و احترام می خواستم اینکه منو بشناسه نه اینکه به اسم اهمیت دادن کلا کوبیده بشه شخصیتم و محدود بشم . اره دخترم منم مثل تو بهش خیلی اهمیت میدم ولی دلسرد میشم وقتی می بینم یکی به دید تحقیر منو می بینه و فکر میکنه اون محافظ منه و نمیتونم به پاش برسم
بله دخترم میفهممت
چند روز پیش مامانم : می خواد برات با پولش فلان کار رو بکنه .
وی :
وی : اهاااااااا بهش بگو نیاز ندارم بیخودی خرج کنه من خودم اگر می خواستم میتونستم اینکارو برای خودم بکنم
(((و وی همچنان زمانی را با خود مرور می کند که یک هفته تمام داغان گشته بود چون همون شخص نمی فهمید دردش پول و حمایت مالی نیست دردش اینه که اون عوض شده و فکر میکنه وکیل وصی منه و احساس تحقیر شدن می کردم از سمتش)))))
اره منم خیلی احساسیم میخوام بدونم چی میگی:/ اصلا احساسات بودم دست و پا درآوردم 👨🏻🦯 والا اسیر شدیم تا یکم غرغر می کنیم و میگیم از یه عده انتظار دیگه ای داشتیم وقتی عوض شد ناراحت شدیم زود اسم احساساتی و احساسی و اینا می چسبونن😐
چیزی که یادمه از پات بود چیزی که تصویر نشون میده از کله است دیگه قضاوت با خودتون
https://eitaa.com/Its_rahil_bitch/7095
پیج منو داری دخترم
https://eitaa.com/Its_rahil_bitch/7099
اتفاقاً یه چند وقتیه میزان پلاس شدنم در اینستا داره بالا میره کم کم دارم شروع میکنم به سین زدن پیام های ملت
دارم از الان دعا می کنم فردا استاد صدر نپرسه از تکالیف کدوما رو انجام دادید و نپرسه واسه تخیل چه غلطی کردید چون من جرئت اینو ندارم صدام رو باز کنم و جلوی پدران کلاس بگم من یک پنگوئن هستم🥲🤌🏻