البته پر قدمت بودنش رو گفتم وگرنه که هر کدام از دوستان ماجرای خاص خود را دارد😂از اون بنده خدایی که پنجم می گفت واسه خودش خط و نشون کشیده بود سمتم نیاد من قلدرم تا اون بنده خدایی که ته کلاس میشستم وزرای مملکت رو نقاشی می کردیم می خندیدیم(آغاز دوستی نیست بلکه صمیمیت اینجاهاش شکل گرفت ) تا اونی که کرونا اومد و اونی که تو دوتا گروه بودم اومد دید عه من اینورم هستم مثل ملوان زبل یا اونیکه آدرس داد یهو دیدیم همساده ایم😔✨اصلا تعداد داره میره بالا کی جاموند؟
آقا من تا ساعت دوازده یک متنی بنویسم کسی هست فونت b Zar رو داشته باشه واسم فقط فونتش رو تغییر بده بفرسته؟
من الان تازه می خوام بخوابم .
ساعت پنج هم پاشم واسه آزمون زبان بخونم و تا ساعت ده رو متن کنفرانس هم مسلط بشم . اینها اگر نشانه های تنش نیست پس چیه ؟
آسایشگاه روانی 🪖
میشه یکی شب یادآوری بکنه من برم دنبال کارای مدرکم؟
تازه هنوز اینو انجام ندادم
آسایشگاه روانی 🪖
آقا من تا ساعت دوازده یک متنی بنویسم کسی هست فونت b Zar رو داشته باشه واسم فقط فونتش رو تغییر بده بف
واسه اینم راه چاره پیدا نکردم🥲🤌🏻
آسایشگاه روانی 🪖
من الان تازه می خوام بخوابم . ساعت پنج هم پاشم واسه آزمون زبان بخونم و تا ساعت ده رو متن کنفرانس هم
درست شد تقریبا (اصلا اهمیت نمیدم صبح با شوک اینکه ارائه پنج دقیقه است نه ده دقیقه می خواستم خودم رو از پنجره پرت کنم بیرون)
آسایشگاه روانی 🪖
آقا من تا ساعت دوازده یک متنی بنویسم کسی هست فونت b Zar رو داشته باشه واسم فقط فونتش رو تغییر بده بف
ولی امان از این که فریاد رسی برای درد من وجود ندارد🤌🏻🥲
اگر اتفاقی که برام افتاده معجزه حضرت علی اکبر علیه السلام نبود پس چی بود؟ 🥲