من آخر یه انتحاری به خودم می بندم و یوکی رو لحظات آخر بغل می کنم تا هم خودم نجات پیدا بکنم هم بقیه زخم خوردگان عزیزی که مثل من دستش عکس دارن به آرامش خاطر برسند
یه حسی بهم میگه اینی که خوردم خواب آوره و نماز صبح خواب میمونم . کسی هست نماز زنگ بزنه بیدارم کنه؟🥲
چند وقته زدم رو مود آهنگ رضا یزدانی و تمام وجودم میگه : خستم نگو نه شکستم نگو نه
#روزیازدهم
آدمی نیستم که بشینم به چی می شد و چی شد و اگر و اما فکر کنم بیشتر به اینکه حالا چه خاکی به سر کنم و چه غلطی کنم فکر می کنم😂در نتیجه بعدی
آسایشگاه روانی 🪖
ده دقیقه ی آخر شیمی 🥲
پنج دقیقه بعد از شروع کلاس فلسفه : 😂
دلم اون لحظه ای رو میخواد که استاد بر می گشت می گفت خب اذان تهرانه به احترام اذان ما کلاس رو متوقف می کنیم و بعد از پایان اذان می شست درمورد اشهد ان علی ولی الله برات می گفت و خیال پردازی اینکه یه روز موقع اذان وقتی داره این حرف رو موذن میگه تو نگاهت رو بدی به گلدسته حرم امیرالمومنین و عشق کنی🥲