eitaa logo
آسایشگاه روانی 🪖
40 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
399 ویدیو
13 فایل
همون نسخه دوم کلبه عمو کونیکو خودمونه. روزمرگی های یه سرباز از جنگ برگشته با رد قرمز «غیرقابل درمان» روی پرونده اش🫠
مشاهده در ایتا
دانلود
خدایا این هفته را هفته من قرار مده الهی امین
حالا امروز که با جمله« استاد زاهدی هم اینجا حضور دارن »گذشت تموم شد🥲(مهدیه نیستم واسه جلسه بعدی جغرافیا ، زمین شناسی رو نجوام) ولی جدی خدایا شوخی بود تموم شد فردا دیگه جدی جدی باهام شوخی نکن من کودکم و زودرنج ، زود می رنجم
دبیر عربی ، فلسفه ، ریاضی ، ادبیات ، جغرافی وقتی بحثی درمورد زمین شناسی و فیزیک و شیمی و زیست میشه (ریاضی هم حتی رخ داده) . خانم زاهدی فلان چیز رو یادتون هست؟ من : منی که کاملا پاک پاکم : من :::::::
ولی همکلاسی هایی که بد آقا رو میگن رفتن دیدار رای اولی ها با آقا اون وقت من🥲🤌🏻
ساعت ۶ یکی زنگ میزنه بهم؟
زمان هایی که حرفی میزنم که بعدها می فهمم منبعم درست نبوده و حرفم اشتباه بوده . زمان هایی که یکی ازم غلط به هر شکلی می گیره(کی گفته اصلا من کمالگرام؟🗿اصلا هم فکر نمی کنم که همه ممکنه اشتباه کنند ولی اشتباه من پایان دنیاست) . زمان هایی که به هر شکلی بولد میشم و تو چشم میرم . (کی گفته آدم اجتماعی ام؟😂) موقعیت زیاده کلا من در نود درصد مواقع از درون خجالت زده ام . نمونه اش همین امروز و دبیر جغرافیایی که برگشت گفت استاد زاهدی اینجا هستند .😂
تایپ ها در آخرالزمان چیکار میکنن؟🛸 ۱_به نظرتون تو این هیری ویری کی زودتر از همه دار فانی رو وداع گفته؟ ۲_اونی که خودش رو توی یه موقعیت خطرناک فدا کرده تا دیگران زنده بمونن کیه؟ ۳_کی بارها و بارها یه سری کارای ریسکی کرده که جون بقیه رو تو خطر مینداخته؟ ۴_کی تعداد بیشتری از این موجودات رو کشته؟ ۵_و در نهایت یه تیم سه نفره از تایپ‌های باقی مونده تونستن راهی رو پیدا کنن که برای همیشه از دست این موجودات خلاص بشن. به نظرتون اون تیم متشکل از چه تایپ هایی بوده و چیکار کرده؟ , , این تیم با برنامه ریزی، دقت ، توجه به جزییات و مدیریت خوبی که داشتن تونستن راه رهایی رو پیدا کنن و نقطه ضعف اصلی اون موجودات رو فهمیدن. شماهم نظرتونو "اینجا" برامون بنویسید:) ⠇☀️ ══════════════ ⠇ @Eema_MBTI
ببین این تیم برنامه ریزی و دقت ندارن اینها تو اکیپ سه نفرشون یه جنگ جهانی راه می اندازند که آخرین امید بشریت (خودشون ) رو به مرگ می کشونه🤣چه تصوری دارید از همکاری این سه تا؟
تو فکر اینم یه آشپزخونه تو اتاقم بزنم که هر سری به خاطر کوفت کردن سه بار مرز سکته رو رد نکنم که کسی بیدار نشه.
هی خواستم یه چی بگم دیدم هرچی بگم مفهوم رو خوب نمی رسونه
یجوری از تدریس عقبم که دیگه فقط باید معجزه رخ بده و من برسم به دبیر✨