eitaa logo
آسایشگاه روانی 🪖
40 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
399 ویدیو
13 فایل
همون نسخه دوم کلبه عمو کونیکو خودمونه. روزمرگی های یه سرباز از جنگ برگشته با رد قرمز «غیرقابل درمان» روی پرونده اش🫠
مشاهده در ایتا
دانلود
دبیر عربی ، فلسفه ، ریاضی ، ادبیات ، جغرافی وقتی بحثی درمورد زمین شناسی و فیزیک و شیمی و زیست میشه (ریاضی هم حتی رخ داده) . خانم زاهدی فلان چیز رو یادتون هست؟ من : منی که کاملا پاک پاکم : من :::::::
ولی همکلاسی هایی که بد آقا رو میگن رفتن دیدار رای اولی ها با آقا اون وقت من🥲🤌🏻
ساعت ۶ یکی زنگ میزنه بهم؟
زمان هایی که حرفی میزنم که بعدها می فهمم منبعم درست نبوده و حرفم اشتباه بوده . زمان هایی که یکی ازم غلط به هر شکلی می گیره(کی گفته اصلا من کمالگرام؟🗿اصلا هم فکر نمی کنم که همه ممکنه اشتباه کنند ولی اشتباه من پایان دنیاست) . زمان هایی که به هر شکلی بولد میشم و تو چشم میرم . (کی گفته آدم اجتماعی ام؟😂) موقعیت زیاده کلا من در نود درصد مواقع از درون خجالت زده ام . نمونه اش همین امروز و دبیر جغرافیایی که برگشت گفت استاد زاهدی اینجا هستند .😂
تایپ ها در آخرالزمان چیکار میکنن؟🛸 ۱_به نظرتون تو این هیری ویری کی زودتر از همه دار فانی رو وداع گفته؟ ۲_اونی که خودش رو توی یه موقعیت خطرناک فدا کرده تا دیگران زنده بمونن کیه؟ ۳_کی بارها و بارها یه سری کارای ریسکی کرده که جون بقیه رو تو خطر مینداخته؟ ۴_کی تعداد بیشتری از این موجودات رو کشته؟ ۵_و در نهایت یه تیم سه نفره از تایپ‌های باقی مونده تونستن راهی رو پیدا کنن که برای همیشه از دست این موجودات خلاص بشن. به نظرتون اون تیم متشکل از چه تایپ هایی بوده و چیکار کرده؟ , , این تیم با برنامه ریزی، دقت ، توجه به جزییات و مدیریت خوبی که داشتن تونستن راه رهایی رو پیدا کنن و نقطه ضعف اصلی اون موجودات رو فهمیدن. شماهم نظرتونو "اینجا" برامون بنویسید:) ⠇☀️ ══════════════ ⠇ @Eema_MBTI
ببین این تیم برنامه ریزی و دقت ندارن اینها تو اکیپ سه نفرشون یه جنگ جهانی راه می اندازند که آخرین امید بشریت (خودشون ) رو به مرگ می کشونه🤣چه تصوری دارید از همکاری این سه تا؟
تو فکر اینم یه آشپزخونه تو اتاقم بزنم که هر سری به خاطر کوفت کردن سه بار مرز سکته رو رد نکنم که کسی بیدار نشه.
هی خواستم یه چی بگم دیدم هرچی بگم مفهوم رو خوب نمی رسونه
یجوری از تدریس عقبم که دیگه فقط باید معجزه رخ بده و من برسم به دبیر✨
دوسِتان تا یک چند وقتی به شکل سختی می توانم پاسخ پیام بدهم دیگر خواهشمندم به دل مگیرید ( شاید بگید تو معمولا دیر به دیر جواب میدید ولی باید بگم اگر پیامتون رو ببینم دیگه تا ۴۸ ساعت فوقش ۷۲ ساعت بعدش جواب میدم 🥲🤌🏻)
آسایشگاه روانی 🪖
و اینکه فهمیدم intj عه شادیم فراوان تر شد نه چون intj هه(دوستان می دانند با یک سری از این تایپ زیادی
ایشون یادتونه ؟ خواستم بگم امروز یه حال عجیبی بود . برگشتم بهش گفتم فنون ترم ۱۸ گرفتم اینجوری بود که : وایییی چه خوب دادی چطوری میگی هیچی بلد نیستی و فلان بعد می گفت آزمون گذشته ، فنون رو صد درصد زده و من حالا اینجوری بودم که : لعنتی چطوری وقتی بلد نیستی صد زدی پدر صلواتییییییییییییییییی