دبیر عربی ، فلسفه ، ریاضی ، ادبیات ، جغرافی وقتی بحثی درمورد زمین شناسی و فیزیک و شیمی و زیست میشه (ریاضی هم حتی رخ داده) .
خانم زاهدی فلان چیز رو یادتون هست؟
من :
منی که کاملا پاک پاکم :
من :::::::
ولی همکلاسی هایی که بد آقا رو میگن رفتن دیدار رای اولی ها با آقا اون وقت من🥲🤌🏻
#روزدوازدهم
زمان هایی که حرفی میزنم که بعدها می فهمم منبعم درست نبوده و حرفم اشتباه بوده .
زمان هایی که یکی ازم غلط به هر شکلی می گیره(کی گفته اصلا من کمالگرام؟🗿اصلا هم فکر نمی کنم که همه ممکنه اشتباه کنند ولی اشتباه من پایان دنیاست) .
زمان هایی که به هر شکلی بولد میشم و تو چشم میرم . (کی گفته آدم اجتماعی ام؟😂)
موقعیت زیاده کلا من در نود درصد مواقع از درون خجالت زده ام . نمونه اش همین امروز و دبیر جغرافیایی که برگشت گفت استاد زاهدی اینجا هستند .😂
هدایت شده از ایما | شخصیت شناسی MBTI
تایپ ها در آخرالزمان چیکار میکنن؟🛸
۱_به نظرتون تو این هیری ویری کی زودتر از همه دار فانی رو وداع گفته؟#INFP
۲_اونی که خودش رو توی یه موقعیت خطرناک فدا کرده تا دیگران زنده بمونن کیه؟#ENFJ
۳_کی بارها و بارها یه سری کارای ریسکی کرده که جون بقیه رو تو خطر مینداخته؟#ESTP
۴_کی تعداد بیشتری از این موجودات رو کشته؟#ISTP
۵_و در نهایت یه تیم سه نفره از تایپهای باقی مونده تونستن راهی رو پیدا کنن که برای همیشه از دست این موجودات خلاص بشن.
به نظرتون اون تیم متشکل از چه تایپ هایی بوده و چیکار کرده؟ #ENTJ, #ESTJ, #ISTJ این تیم با برنامه ریزی، دقت ، توجه به جزییات و مدیریت خوبی که داشتن تونستن راه رهایی رو پیدا کنن و نقطه ضعف اصلی اون موجودات رو فهمیدن.
شماهم نظرتونو "اینجا" برامون بنویسید:)
⠇#ادمین_سانشاین☀️
══════════════
⠇ @Eema_MBTI
ببین این تیم برنامه ریزی و دقت ندارن اینها تو اکیپ سه نفرشون یه جنگ جهانی راه می اندازند که آخرین امید بشریت (خودشون ) رو به مرگ می کشونه🤣چه تصوری دارید از همکاری این سه تا؟
تو فکر اینم یه آشپزخونه تو اتاقم بزنم که هر سری به خاطر کوفت کردن سه بار مرز سکته رو رد نکنم که کسی بیدار نشه.
دوسِتان تا یک چند وقتی به شکل سختی می توانم پاسخ پیام بدهم دیگر خواهشمندم به دل مگیرید
( شاید بگید تو معمولا دیر به دیر جواب میدید ولی باید بگم اگر پیامتون رو ببینم دیگه تا ۴۸ ساعت فوقش ۷۲ ساعت بعدش جواب میدم 🥲🤌🏻)
آسایشگاه روانی 🪖
و اینکه فهمیدم intj عه شادیم فراوان تر شد نه چون intj هه(دوستان می دانند با یک سری از این تایپ زیادی
ایشون یادتونه ؟
خواستم بگم امروز یه حال عجیبی بود .
برگشتم بهش گفتم فنون ترم ۱۸ گرفتم اینجوری بود که : وایییی چه خوب دادی چطوری میگی هیچی بلد نیستی و فلان
بعد می گفت آزمون گذشته ، فنون رو صد درصد زده و من حالا اینجوری بودم که : لعنتی چطوری وقتی بلد نیستی صد زدی پدر صلواتییییییییییییییییی