درسته مریضم و هنوز خوب نشدم ولی من هنوز نوشابه نارنجی میخواممممممممممممم 😭😭😭😭
صبر کن بینم وایولت از نظر تو خشک کردن انسان ها توانایی ملیحه؟ ها؟ نه الان چی شد؟
_ اگر تو تنها بشی ممکنه اتفاق بدی برات بیوفته . نگران خودت نیستی ؟
+ برای من اون اولویت داره:)
هعی
ای اشک هایی که به درون می ریزید و راهی به پشت سد پلک پیدا نمی کنید خواستم بگم کار خوبی می کنید ✨هندی بازی درنیاورید
بسه
دیگه حالم بهم میخوره از هرچی فیلم
بابا میخوام برم کار انجام بدم میخوام با خیال راحت تو هوای آزاد باشم
خسته شدم
دیگه حالم از خودم بهم میخوره
منی که باید میمردم تا قرص بخورم الان فقط قرص دارو سرم
خسته شدم از این حسی که تا جابه جا میشم کل بدنم تیر میکشه
نمیخوام توهین به کسی بکنم فقط دیدگاه منه واسه همینه با کار کردن تو بیمارستان کنار نمیام از بوی الکل خوشم نمیاد
متنفرم از دیدن قرص و دستگاه اکسیژن و کوفت و زهرمار از دیدن سردخونه از شنیدن جمله تو اینجا بشین من برم ببینم عمل تموم شد یا نه از شنیدن اینکه دیگه بیدار نمیشه
اره حال روحیم بده واسه همین هر یکساعت یکبار میزنم تو فاز بد و مزخرف خودم هم میدونم خودم هم ازین وضعیت بدم میاد
بدم میاد از این درد وسط قفسه سینم که سه ساله تحملش میکنم از اینکه بابت تک تک کارام خودم خودم رو سرزنش می کنم بدم میاد از وقتایی که یکی بهم میگه تو الگوی منی یا تو بی نقصی بدم میاد چون باعث میشه بیشتر از خودم متنفر بشم
احساس استرس و اضطراب حس بد و منفی
باشه باید به خاطرش قرص بخورم ولی برای قرص باید یا پنج ساعت پیش میخوردم یا پنج ساعت دیگه بخورم😄
کاش رانندگی بلد بودم
اونوقت حتی اگر به قصد درمانگاه هم ماشین رو مثل بابام می انداختم تو جوب بهتر از این بود دو ساعت و نیم منتظر بمونم و درد بکشم
من محمد رو میخوام یکی داداشم رو خبر کنه