بدم میاد از این درد وسط قفسه سینم که سه ساله تحملش میکنم از اینکه بابت تک تک کارام خودم خودم رو سرزنش می کنم بدم میاد از وقتایی که یکی بهم میگه تو الگوی منی یا تو بی نقصی بدم میاد چون باعث میشه بیشتر از خودم متنفر بشم
احساس استرس و اضطراب حس بد و منفی
باشه باید به خاطرش قرص بخورم ولی برای قرص باید یا پنج ساعت پیش میخوردم یا پنج ساعت دیگه بخورم😄
کاش رانندگی بلد بودم
اونوقت حتی اگر به قصد درمانگاه هم ماشین رو مثل بابام می انداختم تو جوب بهتر از این بود دو ساعت و نیم منتظر بمونم و درد بکشم
من محمد رو میخوام یکی داداشم رو خبر کنه
تزریقاتی تا پلاستیک دارو رو دید: چه خبره ؟ جنگه مگه؟
وی : )))))))))))) تا ابد
اینجوری بود که با این حجم از چیز میزی که داده بریزم تو سرمت فقط دو گزینه داری یا خوب میشی یا میمیری ✨😀باردار هم نیستی خداروشکر