احساس استرس و اضطراب حس بد و منفی
باشه باید به خاطرش قرص بخورم ولی برای قرص باید یا پنج ساعت پیش میخوردم یا پنج ساعت دیگه بخورم😄
کاش رانندگی بلد بودم
اونوقت حتی اگر به قصد درمانگاه هم ماشین رو مثل بابام می انداختم تو جوب بهتر از این بود دو ساعت و نیم منتظر بمونم و درد بکشم
من محمد رو میخوام یکی داداشم رو خبر کنه
تزریقاتی تا پلاستیک دارو رو دید: چه خبره ؟ جنگه مگه؟
وی : )))))))))))) تا ابد
اینجوری بود که با این حجم از چیز میزی که داده بریزم تو سرمت فقط دو گزینه داری یا خوب میشی یا میمیری ✨😀باردار هم نیستی خداروشکر
من اتاقم رو میخواممممممممممممم ولی اتاقم داره آماده میشه و میگه منو نمی خوادددددددد😭