من واسه تموم شدن روزم به خواب پناه میبرم و نمیدونم واسه کابوس هام پناه به چی ببرم .
میخوام گریه کنم
من خودم مشکل اعتماد دارم بعد چرا باید خواب ببینم دقیقاً همون دونفری که بیشترین اعتماد رو بهشون دارم ، دارن اذیتم میکنن و جلوم هم دروغ میگن
نه هر اذیتی هم
من هنوز سکانسی که موتوری موتورش رو گذاشت رو قفل در خونه و قفل رو شکست اومد داخل جلو چشممه هنوز از فکر بهش میترسم
اسپویل صرفا برای یوکی+
پایانش تلخه:))) بعد میگن چرا همیشه حس بد داری . خو من کل ایام امتحانات خودمو زجر دادم چیز دیگه ندیدم (فکر کنم البته) این همه قسمت تحمل کردم که تهش بزنی بکشیش؟😭این بود آرمان های ما؟ پادشاه بزنه به کمرتون که بعد عروسیش زدین کشتینش
میخوام بدونم واقعاً الان فندوم چینی چه نوع فحش هایی میدن نه جدی😭🚶🏻♀
وقتی میگن سرنوشت مادر رو فرزند میگیره همینه دیگه حالا اینجا جنسیت فرق کرده 🫠
بنده خدا مرزبانه همش تو جنگ بوده میخوای عاشق داستان جن و پری باشه؟😭😂دقترم؟
آسایشگاه روانی 🪖
ولی بچه ها من ناراحتم واقعا نمیتونم به هیچکس بگم شیائو لی مائو
ظاهراً معنیشو نگفتم🤌😭فقط یه نفره که میفهمه این عره واسه چیه
دستمالم کووووو
درونم دوتا من وجود داره یکی داره کلیپ آقای جلیلی رو نگاه میکنه میگه بشه منه فداش بشم منه اون یکی داره عر میزنه چرا مردی چرا من بی قرارم چرا آلی رو تنها گذاشتی
البته یه من سومی هم هست حال نداره بره دارو بخوره به زور داره درد تحمل میکنه