چیزی نیست باز میذارم به پای کنکور و فشار روانی اش
میذارمش به پای افسردگی مزمنی که دارم
میذارمش به پای درسام اصلا
تموم میشه بالاخره هم من هم حالم هم بهونه هام
هیچی هم از حال بدی هام که هیچی از خودم هم نمیمونه
هرچقدر دیگران سعی کنند جای تورا بگیرند ، تو از دل نمیروی :)
دروغ گفته هر آنکس که گفته از دل برود هر آنچه از دیده برفت .
تو دل شده ای
دل که بی دل نمی شود!
یه زمانی یوکی تو گوشیم رفیق ناباب سیو بود . خواستم بگم اداشو درمیآورد 😂رفیق ناباب با توجه به هفته ای که گذشت وایولته نه یوکی
من هی میگفتم پاشیم برگردیم شهر از ترس این پیاممممم دقیقا از ترس اینکه برنامه ها و دوره هام شروع بشه و قم نشین بشم😭😭😭😭
آقای رئیسی روحت شاد
شهید شدی خودت راحت شدی ولی ما الان تو امپاسیم
از یه طرف بیست روز کنکور عقب تر افتاد ازونور آقای پزشکیان اومده جات 🫠 ناله و فغان++++