من هی میگفتم پاشیم برگردیم شهر از ترس این پیاممممم دقیقا از ترس اینکه برنامه ها و دوره هام شروع بشه و قم نشین بشم😭😭😭😭
آقای رئیسی روحت شاد
شهید شدی خودت راحت شدی ولی ما الان تو امپاسیم
از یه طرف بیست روز کنکور عقب تر افتاد ازونور آقای پزشکیان اومده جات 🫠 ناله و فغان++++
یعنی فقط بفهمم اونی که شماره مو گیر آورده و هر بعد از ظهر زنگ میزنه کیه ... آهههه خدای من
چیزی نیست اگر تا شنبه ادامه داشت به پلیس مراجعه میکنم☺️❤️
https://eitaa.com/Fyo00Nobody/2041
ولی من تا دوسال پیش کارم همین بود به همشونم میرسیدم🌛
سناریو : با دوستاتون خونه ی مشترکی دارید.
: اونیکه تا لنگ ظهر میگیره میخوابه؟ یوکی 😔🤌
: اونیکه حکم مادر یا پدر و توی خونه داره؟ آن شرلی
: اونیکه مدام پارتنرشو میاره ؟ نداریم ولی مطمئنا آن شرلی نیست 😔😂😂😂دوستان میدونن چرا
: اونیکه از صبح تا شب سرش تو گوشیه؟ خودم و فیو 🌛
: اونیکه روی همتون کرم میریزه اذیتتون میکنه؟ من😔راحیل هم کمکم میکنه
: اونیکه اینقدر شیطنت میکنه که همرو کلافه میکنه؟ به مرز کلافگی نمیرسونیم 🌛
: اونیکه با همه لاس میزنه؟ هههه میا🤣حتی به غلط
: اونیکه همش گشنشه سرش توی یخچاله؟ خودم🌛همه میدونن چقدر عشق به غذام
: اونیکه آروم یه گوشه میشینه کاری به کسی نداره؟ اوه اوه زیادن بهتره تعداد افراد وسط رو در نظر بگیریم تعداد کمتره😂
: اونیکه مدام به خودش میرسه ؟ هرکس باشه مطمئنا منو نگار نیستیم😔🤣روتین پوستی؟ اوهوع چه غلطا
: اونیکه نصف شب تازه برمیگرده خونه؟ من بعضی روزا
: اونیکه عصبانی و جدی تره نسبت به بقیه؟ با وجود من کسی هست خیلی جدی باشه؟😔من عهد بستم پای همه رو به مسخره بازی هام بکشونم
: اونیکه منطقی و بالغترین محسوب میشه؟ نداریم هممون یه مشت خل و چلیم
: اونیکه همه میرن پیشش تا دردودل کنن؟ نمیدانم اطلاعی ندارم از کارشناسان بپرسید
: اونیکه هربار یه رل جدید میزنه؟🌛🌛🌛جواب سوال قبل
: اونیکه همش میگه پاشید بریم بیرون؟منننننن
: اونیکه تو خونه همش لخت میگرده؟بیا برو عامو اینجا خانواده نشسته
: اونیکه ز غوغای جهان فراغه و سرخوشه؟ برای حفظ جان خود این سوال رو رد میکنم🌛
: اونیکه همه روش کراش میزنن؟ 🌛به فانوس اگر بدونو
: اونیکه میشینه پای گِیم و نمیفهمه کی روزه کی شب؟منو فیو
تاکی هم میشینه نگاه کردن😔(ممکنه وسط کار دست خراب هم بهش بدم یکم بازی کنه. )
گریختن+
Erica's Challenges |